Gå til innhold

Ser etter 180hk+, 2000mod +, Maks 250k

Ranger emnet

ZpiFF

Anbefalte innlegg

Ikke lenge siden jeg lagde en tråd men nå har jeg fått samla tankene litt og vet litt mer hva jeg går etter. Skal kanskje kjøpe meg ny bil utover. Har en maksgrense på 250000. Jeg er ute etter en nyere bil, ca 2000 og oppover, med rundt 180hk+. Gjerne med turbo. Har surfa autodb og litt sånt og har ikke blitt mye klokere, bortsett fra at utvalget er veldig lite.

De eneste bilene jeg har funnet til nå i denne klassen er:

Audi TT (perfekt bortsett fra lite baksete)

Saab 900 (for gammel)

Saab 9-3 (kommer bare med 150hk :\ trimming vil bli dyrt ettersom den ikke er 10 år gammel)

Noen som har noen flere forslag? Den må gå på bensin og ser ikke etter STV.

Takker på forhånd

-1998 Nissan 200sx s14a

-1995 Opel Vectra A 2.0i

*1982 Opel Ascona C 1.6s -Ihjelkjørt

*1984 Opel Ascona C 1.6s -Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

http://www.autopower.no/bsr_ppc/ppc.htm#8

Har vel 3 forhandlere i Norge eller noe sånt. Pris er 8500.

Ser utrolig enkelt ut og gjøre det. Hvis du ska levere inn bilen kan du sette tilbake på originalprogrammet til bilpc-en.

Avgiftsfri er den fordi ingen kan vite om du har "modda" pc-en uten å måtte riva opp noe i motoren eller no.

Genialt :)

Edit: GenialT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gå for subaru impreza wrx! du blir garantert ikke skuffet! min har passert 120kkm og enda ikke hatt noen feil! kjempe morro bil som går godt, 0-100: 5.9s org, toppfart: 240kmh++, praktisk bil med 4 dører og litt bagasje plass. sjekk http://www.imprezadriver.com for mere info. eller pm for info.

07 suzuki GSXR750

08 subaru outback 2.0D premium

06 subaru impreza wrx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WRXen kosta endel mer enn 250k :P Og den blåfargen begynner å bli litt oppbrukt :) Optimalt sett skulle wrxen kosta 200k så jeg kunne omlakkert den for resten av penga :P Dyr forsikring og greier på den?

Fiat Coupeen var litt for gammel, men ellers en søt bil :) Takk for forslaget

-1998 Nissan 200sx s14a

-1995 Opel Vectra A 2.0i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er så utrolig få morsomme biler fra denne perioden til denne prisen irriterer meg grønn. Skulle jeg tenke mindre "fornuftig" og gå for en eldre bil som kommer til å ramle fra hverandre etterhvert hadde jeg hatt millioner å plukke av :P Saab 900 t, Mazda 323gtr osv osv

-1998 Nissan 200sx s14a

-1995 Opel Vectra A 2.0i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WRXen kosta endel mer enn 250k :P Og den blåfargen begynner å bli litt oppbrukt :) Optimalt sett skulle wrxen kosta 200k så jeg kunne omlakkert den for resten av penga :P Dyr forsikring og greier på den?

Fiat Coupeen var litt for gammel, men ellers en søt bil :) Takk for forslaget

du kan få min for 250 ;) den er ikke blå :) billig og forsikre er dem også, da det er få som er krasjet:)

07 suzuki GSXR750

06 subaru impreza wrx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er den ikke ^^ Det er fortsatt en stund til jeg skal kjøpe så kan jo se om den ligger ute til salgs fortsatt når den tid kommer :)

Til nå er det TTn som gir mest for pengene ser det ut som (utenom plass til mennesker)

-1998 Nissan 200sx s14a

-1995 Opel Vectra A 2.0i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv er jeg ikke i tvil om at jeg ville valgt WRXen fremfor TTen, men det er smak og behag såklart. Ihvertfall om det var snakk om TT uten Quattro!

Men å bytte plugger på en WRX/STi er noe jeg har hørt at man ikke gjør selv uten betydelige mengder vold, vaselin og stygge ord ;)

http://www.imprezadriver.com/phpBB2/viewtopic.php?t=5247&highlight=plugger

07 suzuki GSXR750

06 subaru impreza wrx

Lenke til kommentar
Del på andre sider