Gå til innhold

Ser etter 180hk+, 2000mod +, Maks 250k

Ranger emnet

ZpiFF

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken ville dere anbefalt med tanke på bensinforbruk/forsikring og reparasjoner av disse bilene?

Accord Type R 1999

Audi TT 1.8t 99/00

Nissan 200 sx 1999

Seat Leon 1.8t 2002

Subaru Impreza WRX 2000

Er dritt lei av bruktbiler som virkelig føles brukte ut :\ Nå er nyeste bilen jeg har hatt fra 95 da, men uansett. No møkkete dritt som ikke henger sammen liksom :P

-1998 Nissan 200sx s14a

-1995 Opel Vectra A 2.0i

*1982 Opel Ascona C 1.6s -Ihjelkjørt

*1984 Opel Ascona C 1.6s -Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken ville dere anbefalt med tanke på bensinforbruk/forsikring og reparasjoner av disse bilene?

Accord Type R 1999

Audi TT 1.8t 99/00

Nissan 200 sx 1999

Seat Leon 1.8t 2002

Subaru Impreza WRX 2000

Er dritt lei av bruktbiler som virkelig føles brukte ut :\ Nå er nyeste bilen jeg har hatt fra 95 da, men uansett. No møkkete dritt som ikke henger sammen liksom :P

hehe, har vurdert akkurat disse bilene selv, og kom fram til at wrxen passet meg best, den var rimeligst å forsikre på meg selv, servicene er meget billig syntes jeg(varierer kanskje fra plass til plass) bensinforubruket på wrxen er heller ikke så værst om man er rolig på gassen, og holdbarheten er helt suveren :)

07 suzuki GSXR750

08 subaru outback 2.0D premium

06 subaru impreza wrx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at en wrx koster gjerne mer enn 250k. Så jeg ville tro at en WRX til 250k begynner å bli litt sliten. 200sx'en er bilen jeg liker best utseendesmessig og den ser ikke veldig upraktisk ut heller. Tror jeg skal få prøvekjørt en sx og en accord (japsene holder lenge hører jeg) og til nøds gå for no europeisk ;)

Takk for hjelpen! Hjalp meg utrolig mye :)

EDIT: Fant en side der det ligger brukeromtaler av alle disse bilene. Seaten er dermed nesten utelukket. Aldri sett så mye feil med en bil :P (Basert på et titalls eieres omtaler). 200sx'en burde bli bra så lenge det ikke regner eller snør :P *gå i tenkeboksen*

-1998 Nissan 200sx s14a

-1995 Opel Vectra A 2.0i

*1982 Opel Ascona C 1.6s -Ihjelkjørt

*1984 Opel Ascona C 1.6s -Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider