yngwieee Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Driver på med å fjerne rust på bilen. Har planer om å lakkere, men dette blir ikke gjort umiddelbart. Derfor trenger jeg forslag til et billig og bra rustbeskyttende stoff jeg kan legge over områder jeg har slipt ned. Regner med at jeg ikke kan bruke vanlig rustprimer på sprayflaske? Stoffet må ikke komme i konflikt med epoxygrunningen som kommer i ettertid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Sier bare en ting ! Rust bullet ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yngwieee Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Da sier jeg takker! :) Bare for å være sikker: Dette krasjer ikke med epoxygrunningen? Hvor kan jeg få tak i dette til en billig penge, da? =) http://www.rustbullet.no/ virket ikke, og googles søk etter forhandlere ga meg ikke akkurat så mye... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg