volvoragger1 Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Er det noen her som vet hhvor man får tak i billigst sperre til en 240? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Bilopphuggeri kanskje? Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoragger1 Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Har vært på det som er av høggerier på østlandet.Ingen har jo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Sveiseapparat?? Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoragger1 Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Hehe,slett ingen dum ide,men tror jeg dropper det du:D:D:D.Selges en på på nettet for 1500 kroner ser jeg.Bare å slå til da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Har vært på det som er av høggerier på østlandet.Ingen har jo. Tror du de vet hv de har liggende? Neppe! Ikke alle Volvo aksler er merket med at det sitter LSD i de vet du! ;) Så det lureste er å tusle rundt og se på skiltene på akslene i første omgang, finner du ikke noe som tilsier at det er en sperreaksel, så løsne dekselet og titt inni. Du finner det ofte på stasjonsvogner, og de bilene med kraftige motorer. Best å titte på bilene de har stående på tomta, fremfor å henge over disken og spørre om "har dere en aksel med sperre til Volvo?". Da får du vel som ofteste nei til svar tenker jeg. Skal ha det i bakhodet dersom jeg kommer over en, må en tur innom noen huggere snart. Siden det er lite respons her på F motor og RATT som jeg trenger å låne noen dager, så må jeg jo kjøpe det på en hogger.. Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg