Gå til innhold

Fet (?) bil under presenning i skien

Ranger emnet

Propellue

Anbefalte innlegg

• Svar 144
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

skal vedde for at det er en eller annen gammel haug av en dritt bil med stor aluminiums vinge...

Eller en gammel rally bil.. Det er ett eller annet som er slitt ihvertfall..

Hadde ikke latt en nsx stått sånn! Nsxen ser lengre ut og ser bredere ut enn den der, og den ser mer tak senket ut enn den på bilde...

Men stikk bort å sjekk nå da...hvis du ikke tørr å spørre, så ring på og løp å gjem deg bak en busk, hvis det ikke er noen som lukker opp døra så går du bort å ser under pressenningen.. eller kjøp en pose med godteri og be en eller annen unge som er i nærheten ringe på å spørre hvordan bil som står under presseningen.(Obs! pass på så ikke moren hannes er i nærheten)

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg oppom.. Men ingen var hjemme. Da det var midt i et boligstrøk så turte jeg ikke å løfte på presenningen. Tror jeg har virket suspekt nok ut når jeg har kjørt kjempesakte forbi der de siste dagene.

Men hvertfall, jeg fikk kikket litt mer nøye på den nå. Og den er mye kortere enn det ser ut som på bildet. Hvertfall fra taket og bakover.. Og det er heller ingen tvil lenger. Det er bare en bil under der. Ikke noe skrot og rask. Faen nå er jeg nyskjerrig ass, skal opp der imorgen også. Detta SKAL jeg finne ut av... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke noen prøve å få tatt et bilde fra siden. Hadde vært morro å fortsette å gjette litt. Jeg synes det går veldig bratt ned etter taket, så jeg må gjette pick-up, men hva? En El Camino kanskje, men er vel litt kort for å være det...

- 1989 BMW 520

- 1986 Audi 100 2.3

- 1982 Datzun Bluebird 1.8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen noe ble eg nyskjerrig....

Kan ikke noen bare være så snill å gå og løfte på den jævla presenningen!!!

Dette begynner å bli teit.

Tror det er noe skikkelig junk under der....

Free

"Hvorfor kan ikke kvinner rygge?"

Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider