buljong Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 kan det være salt i trommel? noen forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Eller rett og slett utslitte bremsebånd. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLZ1 Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Eller slitte bremseklosser....Du burde bytte så fort som mulig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buljong Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Eller slitte bremseklosser....Du burde bytte så fort som mulig. var inne på tanken, men jeg tror de ble byttet for ikke alt for lenge siden.. takker for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Eller slitte bremseklosser....Du burde bytte så fort som mulig. Det var det første som slo meg :p Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Ettersom han skrev trommel, så mente jeg at det måtte være bremsebånd. Mulig de kaller skivebrems trommel et annet sted for alt jeg veit:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf_Larsen Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 kanskje slitte skiver? har du kjørt "litt" for lenge med slitte klosser, så sliter du på skivene også.... snakker av egen erfaring :-\ Siter [-] 2000 Golf 4 1.4 (så var det golf igjen..) [x] 1998 Mercedes C180 Sport [x] 1991 BMW 325i e36 (helt original) [x] 1994 Golf 3 1.8 GL (solgt og ikke savnet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 trommelene mine skrapet med nedbremsing i vinter, å så når skulle jeg til å skifte de, å da vart det helt bra jenn, men jeg opnet det like vel, og da var det sikkert bare noe dritt som hadde hvert der, men funker helt fint, måtte ikke bytte noe.. men selvsakt, kan vere utslitte bremsebånd:) Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Skraping i trommet KAN kommer av bremsestøv, men man bør uansett ta opp og undersøke med en gang slik skraping kommer. Er bremsesko nedslitt å du kjører med det må trommel som sagt byttes i tillegg til bremsesko i stedet for bare bremsesko. Det samme gjelder seff skiver og klosser også. Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buljong Skrevet April 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 var jævlig rart men nå er det borte.. kjørte en 10-12 mil uten å bruke bremser på e6 i dag. og når jeg var fremme så var lyden borte. sikkert bremsestøv eller lignende da eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg