Gå til innhold

De beste bruktbilene.

Ranger emnet

Gjest

Anbefalte innlegg

Kan jo spørre Viper.. Tror han hadde rundt 300k på teller med sin 929, og den drepte han, den tok aldri helt kvelden!

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette gjelder vel de fleste japsebiler. Det er ikke kilometer som knekker de, det er rust... se etter en eldre japansk bil som har blitt kjørt på landsbygda! Her i valle begynte de ikke å salte veiene før i fjor vinter, så her er det mange rustfrie eldre biler!

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MazdaPowah: Jeg hadde aldri noen problemer med min bil (jeg deler jo bare erfaringer jeg selv har hatt og ikke lest på nett :D). En jeg jobber med har også en sen 80-mod Omega A og den bare går og går.

929 er nok en grei bil det også. Har hatt en nå selv denne vintersesongen (har den enda). Den går rimelig greit men bruker endel bensin. Det har kanskje sammenheng med pedaltrykket på gasspedalen men det er en annen sak :P. Dog så har jeg litt "problemer" med at den jeg har nå tikker endel men for all del, den går enda. Det som jeg ikke likte med 929`en var den fantastisk dårlige vektfordelinga. Sikkert meget artig å sladde med men når det kom snø så tog det bare irriterennes lang tid å komme seg frem fra A til B. Ville nesten sagt at en BMW hadde vært bedre på snøføre. Den har ett greit drag over hele registeret og er seff sprekere enn en Omega A.

Første "bruksbilen" min var en 230E (W123). Stor bil, brukte mye bensin og gikk som ett dass. Sånn bob-bob på vinterføret men den starta alltid og stoppa aldri. Må ha snø for å spinne og sladde litt ;)

Men du var egentligt ikke på jakt etter bruksbil?

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

toyota corolla sæff! men de fleste corolla modellene fra 1990 og rundt der har som oftest rust... nesten ingen uten.. XD

Min toyota corolla har gått igjennom et helvete, og enda går den utrolig bra, og ingen problemer som har oppstått.... kun den dumme bakfangeren som har detti litt av pga. rust.... skal få sveisa til sommeren dog.. -.^

grunnen til at jeg tar opp en rolla her er fordi.... det er ingen andre biler som går bedre enn de om du skal ha dem tilbake til 90-92 >;D

H-mjølk

Lenke til kommentar
Del på andre sider