Gå til innhold

chiller: Nissan 200SX S13 - orginal -> driftebil

Ranger emnet

chiller

Anbefalte innlegg

Når du drifta med bilen i fjor, var den diffbremsløs ? Enhjulstrekk?

Sitter å lurer på om det "går ann" å drifte uten diffbrems, eller om enhjulstrekk til nød går ann. Hadde diffbrems på forden savner det noe villt.

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ukiii... Hvor handla du denne henne??

Tør jeg spørre om pris?

Skotland faktisk, kosta meg 13.000 norske + mva og litt i ferge og fly og sånt.

Når du drifta med bilen i fjor, var den diffbremsløs ? Enhjulstrekk?

Sitter å lurer på om det "går ann" å drifte uten diffbrems, eller om enhjulstrekk til nød går ann. Hadde diffbrems på forden savner det noe villt.

Den hadde diffbrems i fjor ja. Var endel som prøvde seg uten og det er håpløst på tørr asfalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du skal ikke tilfeldigvis selge de momo felgene ? pris?? er det 17 tomms ?:P

Alt er jo til salg til den rette prisen, men tror ikke de felgene der blir solgt med det første.

De er 17" ja, men er litt kantkjørte så ingen vil betale mye for de. At de er kantkjørte gjør jo ikke meg noe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en snartur innom bilen i dag, tok litt bilder.

Ser ut til at bilen ikke har tålt all grisekjøringa så bra, så jeg har en knekk i en bit i forstillinga:

20060421204_G.sized.jpg

20060421205_G.sized.jpg

Ene staget som skal holde antiroll-baren bak fast har rusta istykker, så den har bare fungert i venstresvinger:

20060421207_G.sized.jpg

Noen hadde lekt seg med en annen orginal 200sx vinge, og festa den forran.. Det verste er at den passa nesten der:

20060421211_G.sized.jpg

Fikk begynt montering av walbro fuelpump, skal vistnok presse 255liter i minuttet(?). Den var betraktelig mindre enn orginalpumpa så jeg vet ikke helt jeg:

20060421219_G.sized.jpg

Blir sikkert bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser artig ut, syntes det med vingen var fett hehe.. har ikke tenkt på det før. Men skal du klare å bruke 250l i min så ehem, er vel bare trykket pumpa lager tenker jeg.

Hehe, 255l er det pumpa klarer å levere ikke hvor mye jeg skal bruke :p burde holde til all effekten jeg skal hente ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, jeg og hk som teipet vingen på der :). Passer bedre der enn bak ihvertfall.

Shit knekt en del i forstillinga! :) Jeg har vært skuffa over kvaliteten på en S13 en stund altså, men dette her tar jo kaka ..

Kan jo ha sammenheng med den lille avkjøringa mi sist sesong da...

Blei forøverig ikke no skruing i dag da jeg var en snartur til sverige og kjøpte litt cola...

20060424223_G.sized.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, jeg og hk som teipet vingen på der :). Passer bedre der enn bak ihvertfall.

Shit knekt en del i forstillinga! :) Jeg har vært skuffa over kvaliteten på en S13 en stund altså, men dette her tar jo kaka ..

Jeg som fant ut av SX vinga egentlig passer best som frontleppe enn bakpå! haha Også er jo min Sx donorbil ;)

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider