parkerik Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 da dette er min første post her på forumet kan jeg jo begynne med å si at jeg er nettopp blitt en fornøy golf 4 (generation1,6)eier og syns dette ser ut som et kjemefint forum:-) det eneste som plager meg med bilen min en en irriterende knirking bak, som høres ut som kommer fra støtdempertårnet hb. Er det noen som har vært borti dette før? har hatt bilen på verksted 2 ganger uten at de finner noe. og den tikkinga ifra bensinkullfilter-releet, er det noe å gjøre med dette? er kjempetakknemmelig for all hjelp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wedgie Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Hei.. Jeg har oxo en Golf 4 Generation 1.6 2000 mod.. jeg har oxo den knirkinga bak fra demperene e.l. Jeg nevnte de på Naf kontrollen jeg tok for en stund siden å dei fant heller ikke noe.. så jeg tror de er bare ei foring eller noe som knirker når dei eventuelt har blitt våte!! Siter Wedgie VW Golf IV 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Eneste foringene som er bak på en ikke-4motion er de som sitter i selve støtdemperne. Er nokså knotete å skifte selv, så ville tatt turen innom møller. Ville ha fått fikset dette både pga. irritasjon og at den er slitt, så etterhvert vil det gå over til metall mot metall-lyd... Og da begynner det å haste :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
parkerik Skrevet April 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 takker og bukker! lurer nå på om desse foringene følger med et justerbart senkesett, då biln absolutt kunne trenge det;) noen som vet noen trix for å bi kvitt tikkinga? legger ved bilde av gliset også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Nydelige felger! Er det hella tåkelykter jeg ser der? Det er en egen tråd for senkesett på Golf IV-forumet nå... Les litt der du :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
parkerik Skrevet April 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 takk:) Ja det er hellalykter, felgene er alutech storm 17" skal sjekke den tråden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wedgie Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 hehe.. den er jo prikk lik min jo, bortsett fra att jeg ikke har kjøpt felger enda å tåkelys.. skal ha 18" eller 19" på min.. hvordan ser intreøret ut på bilen din!! Spa Cabe.. Siter Wedgie VW Golf IV 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Tøffe felger ja :D Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
parkerik Skrevet April 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 jeg har sort interiør, med sort/grå stoff-sportsseter,skinnratt og generation girkule. golf innstegslist i aluminium.orginal cd-og radio. ikke klima , men har air.con. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zi0n Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Knirkinga kan faktisk komme fra feste til seteryggen i baksetet. Det er hvertfall problemet på min bil (seat leon, som er bygget på samme platform). Kan være en ide å prøve å teipe rundt "kroken" som fester ryggen til karrosseri..bare et forslag :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 bakstillingsforingene...var en slik lyd på forige golfen min og det var dem som begynnte å bli littegranne slitne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wedgie Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 jeg har sort interiør, med blå/grå stoff-sportsseter,skinnratt og generation girkule. golf innstegslist i aluminium.pioner jalla cd-og radio. jeg har klimatronic å regnsensor.. Ellers heilt lik fage å slikt utvendig!! Siter Wedgie VW Golf IV 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
parkerik Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 her er en link til info om generation modellen btw http://www.moller.no/wip4/pressesenter/detail.epl?id=2214&cat=&subcat=&subcat2=&status= Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg