bjørn Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Noen som har noen gode tips for å redusere CO`n på en gammel og sliten b19a? Tok en eu-kontroll her om dagen og hadde dobbelt så mye utslipp som tillatt ;) Skal stikke innom biltema og kjøpe sånt pakningssett og bytte den gummibelgen, men finnes det noen andre måter å (midlertidig) redusere utslippet når jeg skal inn igjen? Siter [ Volvo 242 -82 ] [ Fiat Uno Turbo -86 ] [ Ford Sierra Cosworth -91 ] [ Volvo 240 -83 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Noen som har noen gode tips for å redusere CO`n på en gammel og sliten b19a? Tok en eu-kontroll her om dagen og hadde dobbelt så mye utslipp som tillatt ;) Skal stikke innom biltema og kjøpe sånt pakningssett og bytte den gummibelgen, men finnes det noen andre måter å (midlertidig) redusere utslippet når jeg skal inn igjen? Typisk sliten b19a det.. du kan justere ned blandinga når du skal inn.. å justere opp litt etterpå igjen.. bør vel ligge i underkant av 4% får at den skal gå reint.. min fusker nå jævli hvis jeg justerer den mere ned.. Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 bytt olje, oljefilter og juster gasseren.. Hvem slår 0.11 i utslipp på en golf diesel uten katalysator???hehe.. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 CO`n min var på 8,5 eller noe sånt :D Jeg får prøve å strupe den så mye som mulig.. Siter [ Volvo 242 -82 ] [ Fiat Uno Turbo -86 ] [ Ford Sierra Cosworth -91 ] [ Volvo 240 -83 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 CO`n min var på 8,5 eller noe sånt :D Jeg får prøve å strupe den så mye som mulig.. Omtrent som kolesterolet til en gammel gubbe med andre ord... ;) Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg