Pana Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 prøvde du å kjøre en stund med knappen kobla inn da? på bror min si kasse slår od'n inn lenge etter knappen er kobla inn. Kjørte et godt stykke ja Siter 07 Nissan Pathfinder 2.5 LE AT IT-pack 65 Volvo Valp Feltvogn (laplander) B18 x 86 Volvo 765GLE, x Mercedes 280SE x91 Mercedes 300 SL Cab x Volvo 745GLE Selger: B28E kam (ny) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pana Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 heheh noen som har gearkule til OD kasse? Min er ikke helt god for tiden :P skulle ha ut bryteren, men den satt litt fast Siter 07 Nissan Pathfinder 2.5 LE AT IT-pack 65 Volvo Valp Feltvogn (laplander) B18 x 86 Volvo 765GLE, x Mercedes 280SE x91 Mercedes 300 SL Cab x Volvo 745GLE Selger: B28E kam (ny) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiantangen Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 prøvde du å kjøre en stund med knappen kobla inn da? på bror min si kasse slår od'n inn lenge etter knappen er kobla inn. Da er det for lite olje på girkassa. Eventuelt ta ut klumpen på kassa å gjør den rein. Siter Tidligere brukernavn var Volvo940tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg