beemern Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 lurer på om det er noen lakkerere her inne som driver med PPG lakk. som kanskje har lyst på noen kr. . ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mayhem Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Offtopic kanskje, men hva er PPG-lakk? Siter (\_/) This is Bunny. Copy Bunny into your signature (O.o) to help him on his way to world domination. (> <) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
culsmog Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 ppg er en lakk produsent... dvs ett spess merke bil lakk.. so feks dupont glasurit og spitzhecker Siter Mine biler: Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal) Chrysler Neon 1995 (amcarneon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
culsmog Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 verdens største vet eg ikke helt men ja.. de e sykt stor.. men viss du er lakkerer? hva er du da ute etter? det trenge jo nødvendigvis ikke være ppg..? Siter Mine biler: Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal) Chrysler Neon 1995 (amcarneon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet April 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 verdens største vet eg ikke helt men ja.. de e sykt stor.. men viss du er lakkerer? hva er du da ute etter? det trenge jo nødvendigvis ikke være ppg..? jeg har en del lakk, og jeg trenger 2 liter til og blande ut til og få den fargen jeg vill ha.. PPG har i hvertfall vært værdensledne i lakk før.. dem er spesielt store i usa i hvertfall.. men samme det.. hehe.. og da jeg må noe jeg kan blande i det jeg har fra før av.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
culsmog Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 jaok.. da må du nesten ha ppg.. men slå opp i gule sider i nærheten av lillestrøm du.. står som oftest hvilken type lakk de forhandler evt ringe å spørre.. Siter Mine biler: Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal) Chrysler Neon 1995 (amcarneon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet April 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 ja men dem skal ha så mye spenn, tenkte at noen som kunne ta med seg fra jobben jeg. jeg får tak i på alnabru, men det koster jo 800 kr litern.. kjipt og betale full pris på det.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
culsmog Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 sant det.. sant det... kan noen hjelpe denne mannen?? hehe Siter Mine biler: Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal) Chrysler Neon 1995 (amcarneon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Jeg bruker det :op Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet April 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 hvordan priser handler du med da.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Hvilken PPG lakk har/trenger du. Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-Power Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Jeg Bruker oxo PPG lakk. Veldig fornøyd med produktene derfra, gode rabatter også:) Siter 1988 Golf 2 CL 1.8 ¤solgt¤ 1993 Golf 3 GT 1.8 ¤solgt¤ 1997 Golf 3 VR6 2.8 ¤solgt¤ 2001 Golf 4 1.9 TDI PD 115HK¤solgt¤ 2001 Golf 4 1.9 TDI 150HK Chip-->185HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet April 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 det må jeg titte etter i morgen, men har 2 farge nr som jeg trenger, som er reine blandefarger fra blanderækket.. kan finne ut nr i morgen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg