Gå til innhold

Senking av Golf 3 .. Hjelp

Ranger emnet

KingCamel

Anbefalte innlegg

Er det noen som kan hjelpe meg med hva slags senkesett og hvilke fjærer jeg kan/bør bruke på en Golf 3 1.9tdk ?

Kunne ha tenkt meg å fått lagt den ned 4-10 cm.

Siden jeg er student så er det greit om utstyret ikke koster skjorta :D

1994 VW Golf TDK

2000 Yamaha Dragstar 1100

x 2006 Bombardier Outlander 800

x 2006 Bombardier Rally

x 1982 "Chewy" Corolla DX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du skal senke 4 TIL 10 cm. så vil jeg anbefale deg den type senkesett jeg kjører rundt med på min golf, nemmelig høydejusterbart :cool:

Men jeg ser at du ikke har tenkt å legge i mer penger enn nødvendig, å da hadde jeg nok valgt et 60 mm senkesett. Da slipper du å kjøpe nye støtdempere :)

Håper dette var til hjelp :)

MVH Audun

1988 Peugeot 405 MI 16

1993 Golf 1.9 TDK

x 1993 Rieger Golf

x 1988 Peugeot 405 MI 16

x 1982 Toyota Starlet 1.3 DL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Audunius

Om du skal senke 4 TIL 10 cm. så vil jeg anbefale deg den type senkesett jeg kjører rundt med på min golf, nemmelig høydejusterbart :cool:

Men jeg ser at du ikke har tenkt å legge i mer penger enn nødvendig, å da hadde jeg nok valgt et 60 mm senkesett. Da slipper du å kjøpe nye støtdempere :)

Håper dette var til hjelp :)

MVH Audun

Lønner seg å kjøpe et komplett sett med en gang..... Ødlegger de gamle demperne fort med senkefjærer..... Hatt en Tdk selv med bare 40 mm senkefjærer og orginaldempere.... Får komplett sett til 4000,- og oppover.... Er verdt å bruke litt mer på det..... :)

Mye bedre kjøreegenskaper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Eibach på min TDI, det senker kanskje litt vel mye bak i forhold til foran, men med 1,9 TDI i nesen blir den i alle fall ikke så ille som på noen Golfer hvor du sitter i motbakke :D

Bilen ble enormt mye bedre å kjøre, men kunne godt hatt noen Bilsteindempere også merker jeg...

tdi_2003_04.jpg

Espen

evo.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører på gule koni og h&r fjærer, senket 40mm rundt om...

Bilen er passe stiv...

Skal du senke 60 så hadde jeg bytta dempere, senke 60 med orginsal dempere er ikke bra...

2006 VW Touran Exclusive

x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil)

x 01 Passat TDI Highline 130hk

x 95 Golf Cab

x 83 Golf

x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det)

Div deler til Golf3 selges...

Interessert?? send PM...

Lenke til kommentar
Del på andre sider