HaggardHero Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Hehe, var på Tema i dag.. tenkte jeg sku forske på ett enkelt og billig alternativ til KN look-alike filtere... Bestakk utlendingen i skranka på Biltema Sandvika (spurte egentlig bare) så jeg fikk leite gjennom luft filtera på lageret dems.. rota rundt i 10 minutter, har nå offisielt sett alle filtera dems.. Fant etter litt leiting 2 forskjellige filtere som egnet seg.. ett var kingsize og kosta flesk, mens det andre var ett filter til citroën og peugeot.. handla det med meg og kikka litt når jeg kom hjem.. hullet i filteret var 60mm, så jeg modifiserte en sånn strekkbar aluslange greie jeg hadde liggende og fikk skvisa den på (midlertidig løsning) kutta deretter bort alt av skvip som var på filteret (noen finner og en feste annordning) og tok ei stripe netting og dro rundt.. Her er resultatet... blei litt harry, men fornøyd med resultatet.. beste er att filteret kosta meg ca 15 min med tukling, og 69 kroner.. Testa det på nye golfen i stad, blei feitere lyd, men var ikke ute å testa det på veien.. om det er noen som er interessert i hvilket filter det er, så kan jeg finne delenr på pakka.. Siter Og husk, hør på majoriteten her inne: kreativitet skal slås hardt ned på! -83 Golf Mk1 Cab (Nye prosjektet) -84 Golf Mk2 1.3 (Soon 2 be vrak) -83 Golf Mk1 GTI (Delebil til Cab'n) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Tror du slike pappfiltre er så glade i vann? Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 de må vel være glade i vann? ellers så kunne de jo ikke vært brukt i regnvær uansett? . Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Et innsatsfilter ligger innekapslet i en filterboks. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Prøver du litt hardere kan du komme opp på samme nivå som denne karen: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=60032 Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yngwieee Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Er vel ikke bare utseendet, lyden og merket man betaler for et K&N filter? Vil tippe at det filteret der ikke vil holde like bra og lenge som et orginalt K&N filter :) Men for all del, funker det, er det et genialt filter til genial pris! =) Har du prøvd det nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Prøver du litt hardere kan du komme opp på samme nivå som dene karen: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=60032 WORD :lol Det filteret blir som en svamp på en våt dag. Styr unna fuktige teens Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaggardHero Skrevet April 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Har du prøvd det nå? jepp, har vært ute å testa det, det gjorde 1.3'n friskere om ikke annet =P skal teste det på den nye 1.6'n snart og tenker jeg.. Siter Og husk, hør på majoriteten her inne: kreativitet skal slås hardt ned på! -83 Golf Mk1 Cab (Nye prosjektet) -84 Golf Mk2 1.3 (Soon 2 be vrak) -83 Golf Mk1 GTI (Delebil til Cab'n) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 det koster jo alt fra 300 kr for et orgentlig filter da.. så slepper du det der.. da hadde jeg heller brukt strømpa til muttern ass.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Du Onkel Skrue: Kjøp deg et kon filter på torshov eller no, på min 1,3 funker det som det skal og koster 2-300kr...... Så slipper du å få en svamp til filter etterhvert... ;) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 HAHAHHAAA, biltema show off? :P LOL sier jeg bare, lykke til med resten av bilen, om du bruker sammen gjennomførte stil, blir det en prisvinner :hammer Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Makan til halshugging her a gitt.. Syns han var kreativ jeg. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaggardHero Skrevet April 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 haha... Synes det er morsomt hvordan folk har ett behov etter å rakke ned på andre.. Jeg gjorde det som en test for morroskyld, for å se om det funket.. Jeg synes det var morsom å tukle med, og jeg liker å "lage" ting.. Så de som velger å rakke ned på detta, legg fram noe kreativt dere har gjort sjæl, så tar jeg dere kanskje på alvor.. Regna forresten i store deler av i gårkveld, filteret er like fint spør du meg.. Er hverken såggi eller ødelakt, så kanskje det ikke var en så JÆVELIG dårlig idé? Siter Og husk, hør på majoriteten her inne: kreativitet skal slås hardt ned på! -83 Golf Mk1 Cab (Nye prosjektet) -84 Golf Mk2 1.3 (Soon 2 be vrak) -83 Golf Mk1 GTI (Delebil til Cab'n) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 http://www.mobilsentrum.no/product.asp?c=684959241&n=1225864743&pn=1225868351 Gulle godt=) Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 kreativitet er noe møkk; mye bedre å kjøpe noe svinedyrt og tro at en er noe til kar! Alle vet at er det dyrt så er det bra;og at det er fornuftig å bruke masse penger på gammel bil! Filteret holder nok ikke så veldig lenge, men en får jo sett hvor mye eller lite et "åpent" filter hjelper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg