Vwgolfii Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Enig med juba (visst det var ment som ironi da:P) Vil legge til at jeg når de fleste her er over 18år, så er det på tide å legge fra seg fjortisfaktene.. Den drittslengingen er unødvendig. Og slike er det lite bruk for her på bilforumet. Kom heller med kreativ kritikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 haha... Synes det er morsomt hvordan folk har ett behov etter å rakke ned på andre.. Jeg gjorde det som en test for morroskyld, for å se om det funket.. Jeg synes det var morsom å tukle med, og jeg liker å "lage" ting.. Så de som velger å rakke ned på detta, legg fram noe kreativt dere har gjort sjæl, så tar jeg dere kanskje på alvor.. Regna forresten i store deler av i gårkveld, filteret er like fint spør du meg.. Er hverken såggi eller ødelakt, så kanskje det ikke var en så JÆVELIG dårlig idé? Jeg trekker tilbake min frekkhet! :) Helt enig med det, kan være morro å teste ting og tang og se om det funker, hvertfall når det er såpass billig! m'm Men uansett, hvis det ikke funker foreslår jeg torshov eller lignende luftilfter, de funker! Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Du skal ha for forsøket... og hvis det funker, så hvorfor ikke? Men jeg ser for meg at i den neste store vanndammen du kjører i går det i oppløsning kanskje? ;) Spanderer du på det par hundrelapper ekstra kan du kjøpe et konfilter på Torshov og litt 2,5" eksosrør (250,- totalt eller noe). Lagde meg dette for en billig penge iallfall :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaggardHero Skrevet April 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Har heller aldri vært noe motstander av mer patente og eksklusive løsninger.. Er ingen fan av dårlige patenter selv egentlig.. Men detta var noe jeg gjorde for morroskyld. Det ga faktisk bra utslag og.. 1.3'n går bedre, samma med 1.8'n.. ligger også slik at det ikke blir utsatt noe særlig for fukt, men derimot varmt og tørt så fort motoren går.. Kommer til å beholde det sånn som det er nå en stund. Siter Og husk, hør på majoriteten her inne: kreativitet skal slås hardt ned på! -83 Golf Mk1 Cab (Nye prosjektet) -84 Golf Mk2 1.3 (Soon 2 be vrak) -83 Golf Mk1 GTI (Delebil til Cab'n) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Du skal ha for forsøket... og hvis det funker, så hvorfor ikke?Men jeg ser for meg at i den neste store vanndammen du kjører i går det i oppløsning kanskje? ;) Spanderer du på det par hundrelapper ekstra kan du kjøpe et konfilter på Torshov og litt 2,5" eksosrør (250,- totalt eller noe). Lagde meg dette for en billig penge iallfall :) barsk front laaars! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Hvis det blir varmt og tørt fort, så er ikke plasseringen optimal med tanke på luft temperatur.. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaggardHero Skrevet April 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Hvis det blir varmt og tørt fort, så er ikke plasseringen optimal med tanke på luft temperatur.. er fortsatt tidvis ganske så kaldt nå, så den har ikke vondt av litt varmere luft.. men ja, vet det ikke er optimalt.. ;) Siter Og husk, hør på majoriteten her inne: kreativitet skal slås hardt ned på! -83 Golf Mk1 Cab (Nye prosjektet) -84 Golf Mk2 1.3 (Soon 2 be vrak) -83 Golf Mk1 GTI (Delebil til Cab'n) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 kreativt og kult ja! men at det er merkabart forskjell har ihvertfall jeg ingen tro på! sånn filter trim og slikt har jeg aldri hatt tro på....skjønner grombiler trenger det, men at det er merkbart annet en lydmessig på vanlige biler har jeg ingen tro på...:) Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Blir vel heller mindre hk på de fleste pga varmere luft .... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaggardHero Skrevet April 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 kreativt og kult ja!men at det er merkabart forskjell har ihvertfall jeg ingen tro på! sånn filter trim og slikt har jeg aldri hatt tro på....skjønner grombiler trenger det, men at det er merkbart annet en lydmessig på vanlige biler har jeg ingen tro på...:) hvordan jeg merket det på 1.3 literen er at den blei mye friskere, turtallsmessig.. Hadde kvikkere reaksjon enn normalt.. Siter Og husk, hør på majoriteten her inne: kreativitet skal slås hardt ned på! -83 Golf Mk1 Cab (Nye prosjektet) -84 Golf Mk2 1.3 (Soon 2 be vrak) -83 Golf Mk1 GTI (Delebil til Cab'n) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg