CorraDon Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Ville bare ønske alle en riktig god påske, og stå på, sommeren nærmer seg!;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Takk og ligeså ! Blir bra... lengter etter sommern nå :) Går bedre og bedre for hver solskinnsdag :D Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 ja, god påske, sol er så innifaens deilig =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bigass Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 ilikemåde.... det blir herlig med sol:) er det noen av gutta her som skal til rudskogen til sommeren a?? skal jeg vet jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroz Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 God påske til hele forumet! Håper snøværet gir seg og sola kommer tilbake igjen... Siter Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 tør jeg å dra til rudskogen med en stock g60 ? O_o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 tør jeg å dra til rudskogen med en stock g60 ? O_o Du kan vel komme til Vålerbanen ? var med en stock g60 på treffet mitt ifjor og han var fornøyd han :D Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 problem numero uno : nordnorge. men vi får se =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 God påske;) Håper bare jeg kommer meg hjem, faen ta SAS, sitter her oppi Kirkenes og ingen fly går anger2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 god påske, y'all! nå blir det skruing for harde livet, oljeskift, og annlegget SKAL bli ferdig innen jesus strekker på beina igjen. Bare så mye arbeid... :/ Har tross alt en russebuss som skal fikses på også. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 god påske mann! ;) Siter http://www.corradoclubnorwegen.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 god påske, y'all! nå blir det skruing for harde livet, oljeskift, og annlegget SKAL bli ferdig innen jesus strekker på beina igjen. Bare så mye arbeid... :/ Har tross alt en russebuss som skal fikses på også. Sant sagt! Nå er jeg tilbake fra min påskeferie i Sälen, så står hele påsken til disposisjon for jobbing med radoen;) Blir bra folkens, stå på! Sommeren nærmer seg, og ja, jeg skal hvertfall på treff;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radoracer Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 God påske gutter! Kom nettopp inn fra interiør stell, så nå er den fin og lukter godt... hærligt!fatality Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet April 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 God påske gutter! Kom nettopp inn fra interiør stell, så nå er den fin og lukter godt... hærligt!fatality Eyhh, najs! Alltid digg med nyvasket og ren bil... I morgen fyker interiøret ut av min, nye kabler osv skal legges!:) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 God Påske folks... Gleder meg til å se bilen din Corradon;) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg