HaggardHero Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Hey. Har en 79 mod Dodge Ram 350 (den korte typen.) den er hel og fin i karroseri, så og si ingen rust. Bilen har gått utrolige 49.000 km og motoren hverken svetter eller lager ulyder av noe slag.. er det noen som kan gi meg en ca pris vurdering på en slik bil? interiør og alt ser ubrukt ut.. takk for hjelpen.. Siter Og husk, hør på majoriteten her inne: kreativitet skal slås hardt ned på! -83 Golf Mk1 Cab (Nye prosjektet) -84 Golf Mk2 1.3 (Soon 2 be vrak) -83 Golf Mk1 GTI (Delebil til Cab'n) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Dette er en bil kun for spesielt interesserte. Da tenker jeg først og fremst på verdsettelse av bilens gode tilstand. En kort Dodge Ram kan muligens interessere flere, men da gjerne som herje-bil, arbeids-bil, ombyggingsobjekt, gårdsbil osv. Ingen av disse vil være villig til å betale mye ekstra for at bilen er i svært god stand. Her gjelder det å være tålmodig og vente på "den rette". Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BB 454 Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Hallå! Her hadde det vært flott med noen bilder, så kansje vi kan hjelpe deg ;) Siter 1987 Mercedes 300TE, 79 Chevy G30, 1968 Chevrolet Impala, ,1937 Willys overland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaggardHero Skrevet April 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Skal se om jeg får ordna noen bilder i dag, må ut å finne deler til golfen uansett ;) Siter Og husk, hør på majoriteten her inne: kreativitet skal slås hardt ned på! -83 Golf Mk1 Cab (Nye prosjektet) -84 Golf Mk2 1.3 (Soon 2 be vrak) -83 Golf Mk1 GTI (Delebil til Cab'n) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Du kan jo også spørre på offroad.no Er endel der som driver med amcars. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BB 454 Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Jeg er aktiv bruker av offroad.no Men det er vanskli med en vurdering uten bilder :tannløs Siter 1987 Mercedes 300TE, 79 Chevy G30, 1968 Chevrolet Impala, ,1937 Willys overland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg