enC|ave Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Jeg har noen stoler fra en firdørs Kadett GSI på hånd. Og lurte på om det er mulig å bygge de om sånn jeg får vippefunksjon. Har forstått det slik at vippefunksjonen er i de, bare at overføringen og hendelen er tatt vekk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 prøv heller å få tak i 2d gsi stoler..trur d kan bli mye jobb å gjøre dem om, pluss at biltilsvinet sikkert ikke liker d...eller så kan du prøve å få tak i stoler fra 2d ascona c gt stoler..trur di er like Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Jeg har noen stoler fra en firdørs Kadett GSI på hånd.Og lurte på om det er mulig å bygge de om sånn jeg får vippefunksjon. Har forstått det slik at vippefunksjonen er i de, bare at overføringen og hendelen er tatt vekk? Det jo bare å prøve det da. Kan jo ikke bli værre enn å feile. PS: hva har BT med stolene å gjøre. Trenger ikke godkjenne slikt. Er kun han som skal ta EU kontrollen som kan ta deg.. Og hvor ofte er det de kryper baki bakste når de tar testrunden sin før de kjører bilen opp på løftebukken sin.. hehe Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enC|ave Skrevet April 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Så det er ingen som vet om dette har vert gjort før alså? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg