kim77 Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Hei, noen som har noen tips angående trimming av 3.2 litersen, vil ha mere hk, jo mere jo bedre. motoren er allerede ute så det passer utmerket å få gjort dette nå eventuelt turbo/kompressor. chip er også av interesse om det er noe å hente der... aller helst er jeg vel ute etter turbo selv er jeg totalt blank når det gjelder dette så er veldig takknemmelig for linker eller andre ting som kan hjelpe ;) mvh Kim Freding Bodø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW- Bergen Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 321 hk var altså ikke nok?? Siter BMW 325I E36 1991 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Hvor mye penger har du? Kan få ut 1000hk hvis du vil det.... O.T. Hvor mye har de tatt ut av den 3.2 liter'n N/A style? Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim77 Skrevet April 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 er en orginal 321 hk mvh Kim Freding Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim77 Skrevet April 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 dette er også veldig prisavhengig også, så håper jeg kan finne et greit turbo kit til en rimelig penge, hvordan blir det med den orginale topp pakningen ? tåler den trøkket ? og hvor mye "kan jeg"/"bør jeg" jeg eventuelt lade mvh Kim Freding Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Gutta på http://www.pure-pf.com kan den motoren inn og ut Edit: skriveleif Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Ja, veit den org har 321 hk... Men hvor mye er blitt tatt ut av den? Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 En 3,2L kan det taes mye ut av, men så har man dobbel VANOS, som ikke er noe særlig med tanke på overlading. Evt. sugetrimme den er nok nesten et bedre alternativ. Stig Johansen ( Orange E30M#) har jo en småfrisert (N/A) M3 3,2L med blant annet carboninnsug og annen ECU. Ville tatt kontakt med de gutta der.. Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Ja, tenkte på N/A... Nesten kulest det... Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slipstream Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 N/A er definitivt kulest! du kan jo prøve å få tak i Helge Vik, eller Vidar Strand. de burde vel kunne svare på det meste? Siter BMW CCN Member #7856 (-)93 BMW 325i Coupé Mtechnic (x)90 Mercedes 230E (x)98 Honda NX125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 først vil du ha turbo oxo vil du ha suger. surrehue. og til dere andre. er er ikke så mye å hente i en slik motor som suger som alerede har 100 pr liter. skal det bli noe krutt her så er det kompressor eller turbo som gjelder. vidar starnd driver for tiden å konstruerer et turbokit som ferdig motert vil gi deg 450 hk. ring vidar for pris eller så kan j bygge motor for deg :-) Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Prater du til meg...? Mente N/A hele vegen jeg... Står jo det i første posten min... Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 nei ikke deg. kim77 Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Ike monter Turbo gutten min;) Sugemotor er mye tøffere! Respons som faen. 321hk ikke nokk? Hehe:P http://www.praerien-racing.com Disse kan vel kanskje også gi deg noen tips..;) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 sier jo litt om deg da busa når du mener 321hk er nokk. pass på volvoen din du oxo lar du oss andre styre med turbomotorene. Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg