spekt Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Kjøper bra komponent frontsett, eks Focal, Rockford, JBL, MB Quart el lign. Har cash og vil handle kjapt! Send pm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Om du kan klare deg med 5,25" så har jeg ett sett her.. Dette spiller helt sinnsykt, noe du kan få demonstrert til helgen i såfall da jeg skal i din retning (moss) dvs skal til horten, men kan evt ta båten en tur også :D Og når jeg mener sykt så mener jeg at det spiller absolutt bra i forhold til f.eks flere 6,5" elementer. Navnet er Fusion Jonah Lomu 5,25" Og er noe av det mest brutale jeg har sett av komponentsett. Om det skulle være av intr. så finner du bilder her: http://mondeo.bilteknikk.net/vito Nypris er 4300,- og jeg selger de for 2000kr, pent brukt og kaaanskje ett halvt år gammelt snaut. Selges fordi jeg er sponset av Pioneer Norge og av den grunn ikke får lov til å kjøre med annet enn pioneer komponenter.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 hvist ikke han kjøper det er kansje jeg inntressert.. men om de går inn i døra på sierra lurer jeg på?? Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 hvist ikke han kjøper det er kansje jeg inntressert.. men om de går inn i døra på sierra lurer jeg på?? Tror nok de skal gå inn i døra ja, værre med sparkepanelet :P Har du noe bilde av hvor i døra det skal bli plassert? Kan jo evt bygge ut litt med en 19mm mdf plate eller noe sånnt kanskje? Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansi_199 Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 jeg har et amega q comp 60!!det er vel 6,5tom tror jeg gitt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 jeg kan ordne bilde i mårn.. Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spekt Skrevet April 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Tror nok de skal gå inn i døra ja, værre med sparkepanelet :P Har du noe bilde av hvor i døra det skal bli plassert? Kan jo evt bygge ut litt med en 19mm mdf plate eller noe sånnt kanskje? :offtopic Kan dere ikke ta bla bla bla på pm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg