Vebjørn Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Det Combat kittet til Mondeo MK1 fra PSG. Er det mye tillpassing for å få det på? Og hvordan fester man det egentli til bilen. Alt av tips ønskes! :) Bilder og! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Det Combat kittet til Mondeo MK1 fra PSG. Er det mye tillpassing for å få det på? Og hvordan fester man det egentli til bilen. Alt av tips ønskes! :) Bilder og! Ta et søk på dette forumet, emne har vært oppe mange ganger å jeg "gidder" ikke å repetere meg selv Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vebjørn Skrevet April 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Nå har jeg da søk etter dette.. Kan ikke finne noen bilder av selve monteringa av kittet. Det va d jeg spurte etter.. Å ja jeg har sett at d kan være litt tilpassing for å få dette til å passe. Men fortsatt lurer jeg på om det er noen som har bilder av selve monteringa..? Å evt. tips og triks. Så Viceguy, du trenger ikke repetere deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg