Mort1 Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Jeg har så vanvittig lyst til å race litt med Golfen no, så derfor lurte jeg på om det er noe som skjer på Lånke i nermeste fremtid :D Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet Juni 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Ja, det har vært gøy det, men no orker jeg ikke å hoppe helt ned dit med den gamle golfen for å kjøre et par runder.. det får bli når jeg blir ferdig med 16v prosjektet mitt ;) Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet Juli 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Noen som har oversikt over bil treff på Lånke? Må race litt snart... Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet Juli 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Har vært i kontakt med Lånke motorsenter ang. et mulig VWAudi-treff i høst... Skjer ikke stort før i slutten av August fikk jeg beskjed om: 23. August - BMW-klubben 6. September - Nord-Møre Gatebilklubb (Jippi! :) ) 13. September - Volvoklubben Men hvis vi vil kjøre på bane, og kun det, går det an å leie Lånke en kveld. Feks. Fredag kveld i 4 timer. Koster 4.000,- Det burde være noe å tenke på. Er vi 20 stk blir det jo bare 200 pr pers. Noe å tenke på!! Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet Juli 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2003 Originally posted by Ost Men hvis vi vil kjøre på bane, og kun det, går det an å leie Lånke en kveld. Feks. Fredag kveld i 4 timer. Koster 4.000,- Det burde være noe å tenke på. Er vi 20 stk blir det jo bare 200 pr pers. Noe å tenke på!! Skal se om det er no respons her i kristiansund og omegn, det har jo vært supert da.. Har ikke no trang for å stille ut en rusten ener uansett jeg så :D Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg