Gå til innhold

Ny bil på meg!! 03mod Coupe 1,6

Ranger emnet

golfnos

Anbefalte innlegg

• Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

nå som min onkel endelig fikk stilaset sitt ut av garasjen lurer jeg på om jeg skal prøve meg på å lage er sett øyelokk og kansje ny grill...

Satt i går og så på nettet. Få plasser man finner greie øyelokk osv, og de som finnes koster rett rundt 100 dollar+ gebyr og frakt. kommer på en tusing ca..

Har glassfiber,polyester, sparkel og fyller liggende så tror jeg prøver ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja! Da er det bestillt nye bremser! Kun originalt men får holde, Kan si det slik at dem var dyre nok! 690,- for klosser pr. kalliper! :/

men men! må til det og!

Var også og skulte litt på felger i dag. Blir nok profilen 225/40- 18

OG, var innom Marius en tur og drakk litt cola og så på litt glassfiberbygge osv, og tror jeg skal "stjele" et par av hoved momentene i ideene hans(sier ikke noe enda,da deler osv omtrent må designes før dem bygges ;)

Tiden vil vise! Setter igang så fort hele eller deler av stereoen er solgt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FAEN! tom for bremseklosser forran.. Forrige eier sa dette var skiftet 1 mnd før jeg fikk bilen. Altså 3 mnd siden..

Gadd ikke se etter da han virket som en skikkelig seriøs kar. mulig det er skiftet men da sugde dem ganske bra!

Kjørt 10000km siden da. nå går nesten stålet imot!

Bestillte klosser, som måtte taes originalt da ingen hadde inne.. Ventet ei uke og fikk dem i dag. Kjørte ut bilen, jekket opp fronten, fok av kallipere og skiver.

La frem klossene jeg hadde kjøpt og tok av de gamle. F I HELL!!! ikke like! ikke mulig å tilpasse. Tenker situasjonen kommer til å bli stresset når jeg står på trappa hos forhandleren i morgen tidlig!

Skulle reist på "familietur" i helga, som blir avlyst pga dette, OM ikke dem låner meg en bil.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...