Gå til innhold

bestemor trenger ny bil

Ranger emnet

texas_ranger

Anbefalte innlegg

heisann. nå har jeg sett meg lei på den gamle corollaen til bestemor som bare blir mere og mere slitt som årene går, derfor skal jeg overaske ho med og finne en fin bil til ho som jeg kan ta med opp til ho slik at ho kan prøve den selv. ( ho kommer aldri til og se på bil selv så lenge den andre går)

kvalifikasjoner:

*automat gir (ho klarer ikke manuelle gir lenger)

*liten bil

*bruker lite på mila

*sikker

ellers er det ikke så nøye med alt det andre.

det er tross alt ei gammal dame som skal kjøre bilen, og ho har nok med og finne ut av fjernkontrollen så alt elektrisk utstyr er ikke så nøye.

tenker mest på ny bil da ho har penger som gress (men er redd for og bruke de)

så hvis jeg finner en fin liten bestemor bil med automat gir så skal jeg prøve og få ho til og kjøpe den.

har sett litt på den nye corollaen, noeon som har noe og fortelle om denne?

noen som har noen tips og komme med? gjerne pris, spesifikasjoner og annen info

mazda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hu kjører automat fra før ja går jeg ut ifra! ellers kan det bli vanskli!

syns det er bra med bestefar...er god til å kjøre bil og alt sånn ikke no med det...MEN han skal IKKE ha automat...det blir for mye å følge med siern! nekter helt å kjøre det for han VET det blir mer å følge med...hehe...ler like jævli hver gang jeg...

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe kul bil det der :P

men er nok ikke noe for bestemora mi du :P

nei ho har ALDRI kjørt automat men ho MÅ lære seg det, er da ikke vrient, bare og trø på gassen så går den av seg selv..

sakl jeg alltid få lært ho (selv om jeg aldri har kjørt automat selv)

men tenk dere ho ligger på andre gir i 80 sona, fult turtall..

og bruker 5 min på og komme seg ut av garasjen pga ho ikke klarer og slure på kløtsjen..

og blir noen stygge nazi sladder i lys kryssa av og til..

som dere sikkert skjønner er tida med manuelle gir og kløtsj over for hosses del, enten får ho kjøre automat eller så får ho bare la være og kjøre i det heile tatt..

mazda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider