Gå til innhold

Jan Erik Larssen velsigner Gatebil!

Ranger emnet

MrHenrik

Anbefalte innlegg

Det er med stor glede og entusiasme å registrere at Jan Erik Larssen og AUTOFIL/NRK nå også ønsker GATEBIL miljøet velkommen. Jan Erik Larsen har med lanseringen av arrangementet 22 april på Gardermoen til hensikt å kåre den ”råeste” gatebilen i Norge. Hans velsignelse av GATEBIL ønskes naturligvis velkommen.

GATEBIL AS er Norges største bilfestival arrangør og fungerer også som en paraply-organisasjon for miljøet i Norge. De store festivalene har siste år hatt gleden av å ha magasinet AUTOFIL som en av hovedsponsorene.

”- Vi har arbeidet målrettet de siste årene for å knytte til oss de riktige samarbeidspartnere. Da det ble klart at Norges Varemesse satser fullt på GATEBIL er det nå svært positivt at NRK/AUTOFIL med Jan Erik Larssen i spissen er med å løfte, også vårt arbeide for miljøet her til lands-” sier daglig leder i GATEBIL AS; Leif Nilsen.

Og Leif slipper katten ut av sekken:

BILEN SOM VINNER PÅ GARDERMOEN BLIR INVITERT DIREKTE TIL FINALEN AV -ÅRETS GATEBIL 2006-.

Kåringen vil finne sted i juli på Rudskogen og vil bl.a bli dekket av TV2 og diverse andre medier. TV2 vil i samme anledning lage et underholdningsprogram fra GATEBIL som vil bli vist på TV2 senere i år.

En av GATEBILS profilerte personligheter Helene Rask er også svært positiv og ser frem til at miljøet skal få ytterligere en arena og nye ben og stå på.

”- dødskult at Jan Erik liker oss. Vi har lenge vært ”svanger” med ett nytt show for miljøet som blir helt rått å lansere på Gardermoen 22 april. Det blir kjempegøy å starte sesongen selv om det blir litt kaldt –uten en tråd-”

Etter samtalen med Helene må vi love å poengtere at ”-hun ikke er gravid, men at svanger med nytt show betyr at de har laget et nytt forrykende show som er skreddersydd for henne og de andre jentene-”

Det er dermed duket for ytterligere forsterkninger av miljøet og festivalene som samler over 50 000 tilskuere hvert år.

For ytterligere informasjon kan følgende kontaktes:

Leif Nilsen i GATEBIL AS 9004 3950

Kilde: http://www.gatebil.no

-

Henrik

---

Tilbake - Nå med ny konto!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Enig, så på nrk frokost tv og syns leif n, ordla seg slik at det var gatebil a/s som grunnla begrepet gatebil noe som har vel eksitert lenge før gatebil. A/s. men liker hva Gatebil A/s lager av treff og show, er ikke ment negativt, men syns det bare ble for dumt det der:peace:

Kjør først du.. så venter jeg på deg der..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir merkelig å se fra et Gatebil treff på tv2, morro, det må jeg få med meg. Håper det blir en times "dokumentar" da :)

Enig, er vanskelig å vite hva folk mener når de sier "gatebil kultur", mener de fra Gatebil treffa ?? Eller snakker de om trimma gatebiler... :confused: :confused:

(sånn generellt)

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, er vanskelig å vite hva folk mener når de sier "gatebil kultur", mener de fra Gatebil treffa ?? Eller snakker de om trimma gatebiler... :confused: :confused:

(sånn generellt)

De mener seff trimma gatebiler generelt, Gatebil har jo bare tatt et allerede etablert uttrykk og gjort det til sitt eget. Derfor prøver de også å knytte seg selv opp mot Autofil Tuning og få seg litt PR ut av det... Latterlig.

EDIT: Hvorfor ligger dette under Happenings? Burde flyttes til Bullshit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De mener seff trimma gatebiler generelt, Gatebil har jo bare tatt et allerede etablert uttrykk og gjort det til sitt eget. Derfor prøver de også å knytte seg selv opp mot Autofil Tuning og få seg litt PR ut av det... Latterlig.

Enig, synes det blir for dumt, må gå an å gjøre noe sånn som autofil der de har med gatebiler uten at det må knyttes opp mot gatebil as (eller hva firmaet heter).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pengepumping....

Dette var nesten som å lese en ræva reklamebrosjyre...

Kan godt lese den på gatebils egne sider, men det er da for faen ikke noe happening som behøver å være på bilforumets sider...

Æsj....

OG streetmeetsa er minst like hardcore som gatebil festivalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker på meg kun som en pressemelding tiltenkt å skape blest rundt arrangementet. Virker ikke som de sliter med pengene akkurat. Har ikke vært der selv så vet ikke hvordan det er der nede men etter å vurdert frem og tilbake og pratet med folk blir det nok sommertreffet og ARC istedet for Rudskogen på meg. Får bare inntrykk av at det kun er fokus på street illegal istedet for street legal som iallefall jeg legger i utrykket gatebil. Hvis ikke kunne man jo kalt det racer og gatebil. Men lykke til uansett, sikkert mange som blir å kose seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å rakke ned på Gatebil A.S. - men jeg veit at 201 meter dragrace på Rudskogen IKKE er godkjent av NBF, hverken etter dragrace-reglement eller etter street legal reglement... Jeg regner med at de på en finurlig måte klarer å kalle dette "oppvisning", men da er det vel neppe lovlig å kåre vinnere heller? En annen side av saken er vel det forsikringsmessige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å rakke ned på Gatebil A.S. - men jeg veit at 201 meter dragrace på Rudskogen IKKE er godkjent av NBF, hverken etter dragrace-reglement eller etter street legal reglement... Jeg regner med at de på en finurlig måte klarer å kalle dette "oppvisning", men da er det vel neppe lovlig å kåre vinnere heller? En annen side av saken er vel det forsikringsmessige!

Trenger ikke noe reglement eller lover for å se hvilken bil som går fortest fra A til B vel ?

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider