MrHenrik Skrevet April 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Beklager manglende svar. Er ikke innom BF så ofte lenger. Får av en eller annen grunn ikke eposter om nye innlegg? Tråden her begynte vel på en noe sleip måte fra Gatebil A.S. å informere om Autofil Tuning finale på Gardermoen Raceway 22. april, og informasjonen er korrekt nok den !!! Sleip å sleip... Gagner vel ikke oss veldig om dette blir et velykket arrangement, annet enn at vi får en kul dag med mye action. :) Tror eventet til Autofil blir kjempekult og håper så mange som mulig møter opp! Vi skal kjøre samlet til Gardermoen - sleng dere med hvis noen vil slå følge: I og med at Autofil har valgt å kåre Norges "feteste" gatebil finner vi i Gatebil det naturlig å møte opp på dette treffet. I denne sammenhengen arrangerer vi en felles kolonne til Gardermoen med Glenn Rodney bak rattet på Gatebil Taxien i spissen. Vi håper på stort oppmøte, og alle som møter opp og deltar i kolonnen til Autofil-treffet får gratis t-skjorte! Møt opp på Føyka Idrettsplass i Asker i god tid før avreise som er klokken 08:00 førstkommende lørdag! Skulle det være noen fler spørsmål rundt dette, send meg en PM eller en mail på torgeir@gatebil.no Diskusjonen rundt fyll på Gatebil gidder jeg ikke ta - da dette er et ikke-eksisterende problem lenger. De som skriker høyest har jo ikke vært på Gatebiltreffene en gang.. Gi det en sjanse, Ikke la brukerne av et forum dømme for deg. Håper mange møter opp til helgen og at været blir bra! - Henrik Siter --- Tilbake - Nå med ny konto! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 jeg har vært på vært eneste gatebil treff siden 2000, hvis den var til meg.. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrHenrik Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Nei, var ikke myntet på deg, eller noen andre spesifikke i denne tråden.. Heller til innleggene som ofte dukker opp her inne, av typen: "har aldri vært på Gatebil, men har hørt det er masse fyll osv.." :) - Henrik Siter --- Tilbake - Nå med ny konto! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Beklager manglende svar. Er ikke innom BF så ofte lenger. Får av en eller annen grunn ikke eposter om nye innlegg? - Henrik Sjekka at du har bedt om varsling på trådene da..? Hvor lenge varer arrangementet på Gardermoen..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrHenrik Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Skal sjekke varslingen! Lowrider har tydeligvis sjekket åpningstidene: Kl. 09.00 til ca. 16.00Koster 60,-/120,- Sjekk autofil.no - Henrik Siter --- Tilbake - Nå med ny konto! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 20, 2006 Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 ang fyll på gatebil er det jo så som så. har opplevd det meste i løpet av de siste 6 treffa jeg har vært på. men jeg er åpen for nye treff. men henrik, hvem bestemmer egentlig hvilke biler som skal slippe inn på ruud og våler? Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrHenrik Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 men henrik, hvem bestemmer egentlig hvilke biler som skal slippe inn på ruud og våler? Mvh Erik Espen i Gatebil (espen@gatebil.no) er ansvarlig for alle biler som skal utstillingen / banekjøringen. - Henrik Siter --- Tilbake - Nå med ny konto! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Espen i Gatebil (espen@gatebil.no) er ansvarlig for alle biler som skal utstillingen / banekjøringen. - Henrik hvor sender man bestikkelser?:roll: neida, men ossen blir det med biler? bare de med 600 hk pluss? eller er det litt variert.. klart det er morsomst og se de med litt hk som tør og bruke redskapet:) Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Nei, var ikke myntet på deg, eller noen andre spesifikke i denne tråden.. Heller til innleggene som ofte dukker opp her inne, av typen: "har aldri vært på Gatebil, men har hørt det er masse fyll osv.." :) - Henrik Hvis den var sikta til meg så skal jeg dit for å bekrefte/ avkrefte sånt ;p Er det gøy så kommer man seff igjen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrHenrik Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 hvor sender man bestikkelser?:roll: neida, men ossen blir det med biler? bare de med 600 hk pluss? eller er det litt variert.. klart det er morsomst og se de med litt hk som tør og bruke redskapet:) Espen er mannen å bestikke, han er svak for jordbær-is. Det er foreløpig påmeldt i overkant av 950 utstillingsbiler. Det er kanskje 0,5% som er i nærheten av å ha 600 hester. Hva banekjøringen angår er det de som melder seg på først som får kjøre. Om du har 27, 88, 109, 652, 1048 eller 7000 hester spiller ingen rolle. :) Stå opp om morran og meld deg på - så får du kjøre! Det er dessverre ikke ubgrenset med plasser. Bilene du sikter til (masse hester osv) klasser inn i Extreme. De kjører en gang i blant, men ikke sammen de andre bilene. - Henrik Siter --- Tilbake - Nå med ny konto! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrHenrik Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Det er kanskje 0,5% som er i nærheten av å ha 600 hester Tok i litt mye... 3,5% tenker jeg vi sier. :D - Henrik Siter --- Tilbake - Nå med ny konto! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2bb1nordli Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Hvis jeg melder på bilen til rudskogen-treffet, må den stå der alle dagene da eller kan jeg ha den der f.eks. kun søndag? Siter Østfold Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shiny Skrevet Juni 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2006 Hvis jeg melder på bilen til rudskogen-treffet, må den stå der alle dagene da eller kan jeg ha den der f.eks. kun søndag? Selvfølgelig kan du kjøre ut når du vil innenfor åpningstidene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg