jas Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Som topic sier så var jeg en tur og kjøpte meg ett frontsett til Rekorden idag... etter mye tenking og snakking med betjeningen falt valget på Pioneer TS-A1311... Hva syns dere? har jeg gjort ett bra valg? Fikk det for 699,- Noen erfaringer ute å går??? Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sooocool Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 tjaaa.. dette er vel noe du kan drive med CD-Spilleren og den gir fra seg mere en 2 x 35 watt.. ellers så er de sikkert greie om du bare skal ha et helt ordinært anlegg uten store forsterkere og sånt :) :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet April 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 tenkte på å setta inn to til av det slaget i bakdørene og 2 6x9 tommere fra Pioneer i hattehyllen, og deretter avslutte det hele med 3x 10" eller 2x 12" baki... alt fra Pioneer selvsagt :D er litt pioneer fan serru... Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Jas da.. jeg trodde vi hadde snakket om dette? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet April 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Jas da.. jeg trodde vi hadde snakket om dette? :D ?? har vi det :D Var meg og min korttidsminne da vettu :D hehehe Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 JAS: Pioneers 6x9 med samme stilmessige utseende vant 6x9-testen i siste Redline. Ikke at Redline er spesialister på bilstereo akkurat, men tenkte det var greit å nevne det for deg, siden du likevel hadde tenkt deg 6x9 fra Pioneer =)) Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet April 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 JAS: Pioneers 6x9 med samme stilmessige utseende vant 6x9-testen i siste Redline. Ikke at Redline er spesialister på bilstereo akkurat, men tenkte det var greit å nevne det for deg, siden du likevel hadde tenkt deg 6x9 fra Pioneer =)) Ok, kjekt å vite siden det var den typen jeg hadde planer om å kjøpe :D Serien heter vel noe sånt som A-Ccelerate? Btw. Hva vil dere anbefale meg som Cd-spiller (mp3, cd, wma, radio osv.) pris fra 2-5 lapper.. Har vurdert den som heter DEH-P77MP... hva tror dere? Og hva anbefaler dere som forsterker, en kraftig eller to moderate? Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 JAS: Pioneers 6x9 med samme stilmessige utseende vant 6x9-testen i siste Redline. Ikke at Redline er spesialister på bilstereo akkurat, men tenkte det var greit å nevne det for deg, siden du likevel hadde tenkt deg 6x9 fra Pioneer =)) Det var de som var minst dårlige ??? Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Hvis de vant testen, så var de vel minst dårlig kan jeg tenke meg ;o) JAS: Har DEH-P8600MP selv, knallfornøyd med den, ligger vel på 5-6 lapper, ga 5500 for min på Svinesund sist sommer. Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocx Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 DEH30MP.... Billig å grei spiller... Siter Chevrolet Celebrity 2.8 V6 *wannabe chevy* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Eller en 8600/9600 fra megabillig e.l.? Ca. 4000 for en 9600, ferdig levert... ekstremt rask frakt :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Det lønner seg økonomisk å kjøpe derfra, helt klart, bare husk å velge den med europeisk radio =) Frakt kommer vel på mellom 500 og 600, dersom det er uendret siden i fjor sommer. Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet April 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 satt og studerte litt på megabillig nå... og det var faktisk veldig billig i forhold til butikk prisene... vi får se når lønna kommer inn, hva jeg velger da... frister litt med en av de litt større... Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Kjøp en Alpine CDA-9855R. Da er iallefall ikke spillern det svakeste leddet ;) Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Enig med Jalla! :) Jeg trodde ikke Burr/Brown og linjespenning var SÅ viktig, men DAMN for en forskjell... Hadde en DEH-P80MP og byttet den ut med 960MP fra megabillig. Skal aldri ha noe dårligere! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg