Gå til innhold

Sjekk denne!!! BMW på topp og volvo på bunn : )

Ranger emnet

ssagat

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Misvisende undersøkelse

Skrevet av: Japsebilfører , 06.04.2006 kl. 12:14

Hvis du ser bort i fra "phone" og "telematics" er de andre bilmerkene - også Volvo - sidestilt med de som scorer høyest. For mange vil dette misforstås til å tro at Volvo ligger i steinalderen i forhold til konkurrentene fordi de ikke har telematikkutstyr og navigasjon som standardutstyr.

De som vil koble ipoden sin til bilen kjøper gjerne tilleggsutstyret på egen hånd og slipper å betale 20.000 i ekstrautstyr for dette.

Sier sitt...?

Forøvrig er dette helt irrelevant for Norge, da det er andre nivåer på ustyr, priser, o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er vel usa ganske kjent for å være korrupt tvers igjennom på det meste... hva kan man vel ikke kjøpe seg for å få pr der??

bmw har jo mye el utstyr på bilene sine men det bør funke i mer en 3år liksom...

tror ikke varighet er tatt med mye i denne testen... bmw betalte vel ikke for det da...

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er vel usa ganske kjent for å være korrupt tvers igjennom på det meste... hva kan man vel ikke kjøpe seg for å få pr der??

bmw har jo mye el utstyr på bilene sine men det bør funke i mer en 3år liksom...

tror ikke varighet er tatt med mye i denne testen... bmw betalte vel ikke for det da...

Som jeg siterte lengre oppe, var det noe telefongreier som BMW hadde, som ikke volvo og de andre hadde.

Når det skal være sagt, så går det en 3-4 år og tror dere vi bruker samme telefonene som vi gjør nå? Nei?

Da har du plutselig telefon-kontrollpanel og mye unødvendig dritt i bilen, som du ikke får brukt.

Tror ikke det er så veldig mye mer enn 5 år, før vi har ip-mobiler her, i trege Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, da var det igang igjen.. Drittslenginga til volvoguttane.. Er en bruker som har det beste siggen her, var vel noe sånt som:

Alle biler er no drit, man må bare finne dritten som passer seg best :)

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar aldri slutt! Volvo gutta hater alt annet, spesielt bmw. (getrag? hvaforno? hæ? bmw?) Har nettop diskutert dette i en halvtime med en volvofanatiker. Da jeg posta linken til ham satt jeg bare å venta på at han skulle si "teknologi er dritt, man trenger bare motor og hjul" :'D det kom ca. 10 sek etter jeg sendte den! Greit, vi har forstått det.. Volvo 240 er en jævla stridsvogn, men den er desverre ikke utstyrt som en :) Vi må bare innse at alle biler har feil og dårlige sider. Det finnes selvsagt biler som er bedre enn andre, vi velger bil etter hvilke kriterier/behov vi har. Så kan vi ikke innse at det er ingen vinnere, bare tapere.

Dog noen taper mindre enn andre... :smilbmw :worshipbm :hondakick

(ja den siste kommentaren var bare for å provosere ;))

Åsgjerde racerlag: Gratulerer. Sier seg selv at du kjører fra en sliten bmw 318 ellerno når du har 2,3 turbo. Jeg har sett en fiesta svi ifra en gallardo :P

Mvh. Bmw "fanatiker"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar aldri slutt! Volvo gutta hater alt annet, spesielt bmw. (getrag? hvaforno? hæ? bmw?) Har nettop diskutert dette i en halvtime med en volvofanatiker. Da jeg posta linken til ham satt jeg bare å venta på at han skulle si "teknologi er dritt, man trenger bare motor og hjul" :'D det kom ca. 10 sek etter jeg sendte den! Greit, vi har forstått det.. Volvo 240 er en jævla stridsvogn, men den er desverre ikke utstyrt som en :) Vi må bare innse at alle biler har feil og dårlige sider. Det finnes selvsagt biler som er bedre enn andre, vi velger bil etter hvilke kriterier/behov vi har. Så kan vi ikke innse at det er ingen vinnere, bare tapere.

Dog noen taper mindre enn andre... :smilbmw :worshipbm :hondakick

(ja den siste kommentaren var bare for å provosere ;))

Åsgjerde racerlag: Gratulerer. Sier seg selv at du kjører fra en sliten bmw 318 ellerno når du har 2,3 turbo. Jeg har sett en fiesta svi ifra en gallardo :P

Mvh. Bmw "fanatiker"

Gratulere til deg å din sjark! hvem sa noe om en 318? trenger ikke spess mye motor for å kjøre fra disse tyske dassene.. like arti hver gang dere bmw førere tror bilene deres går sjå jævla mye bedre enn alt annet etter veien!

var en "94" 325 forresten:fingers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider