Hot Rod Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Problemet her tror jeg ligger mer på hva som vil skje i praksis. Ikke hva som JURIDISK er korrekt. Worst case ulykkestilfelle er slik: Du skader et annet menneske og politiet oppdager at bilen er bygget om. De tar ut en strengere tiltale mot deg en de ellers ville ha gjort fordi de VURDERER det slik at ombyggingen hadde innvirkning på ulykken. Forsikringsselskapet griper begjærlig muligheten til å slippe unna og krever regress av deg med bakgrunn nettopp i politiets vurdering. I tillegg kommer selvsagt avisdekning, bebreidende blikk, bil-ombyggings-kritiske uttalelser fra diverse teknisk nedsnødde mennesker fra TRYGG TRAFIKK, NAF, osv osv. Det har også hendt etter alvorlige enkeltepisoder at regler for ombygging av biler har blitt strammet inn på forskjellige måter. Det kan godt være at de alle tar feil, men for å bevise det må du ha advokathjelp og kanskje flere runder i rettsalen. Hvor mye tror du er igjen av forsikringspengene dine etter at advokaten har fått sitt? Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.