zanor Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Noen som vet hva det kan komme av at det kommer olje inn i EFIen? Ligger nesten som gjørme nedi "dumpene" i slangen mellom LMM og innspruten.. Det skal være ørlitt overtrykk under topplokket ikke sant? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kosbært Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 på min var det også det... jeg hadde høyt oljetrykk da... så den pusta mye oljedamp omm i gummislangen der.. filteret mitt var ganske tykt.:P hehe Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zanor Skrevet April 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 på min var det også det... jeg hadde høyt oljetrykk da... så den pusta mye oljedamp omm i gummislangen der.. filteret mitt var ganske tykt.:P hehe Oljefiltret mitt begynner nok å dra på åra det å så... hmm... kasnke ett dumt spm men, må all ojla tappes ta før filter skift? for olja på'n er ikke så mange månedene.. Også har delebilen nesten nytt filter så det hadde egentlig vært kjekk å slippi å tappa av to biler hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kosbært Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 når du skal ta av filteret så renner det vel ut? hehe men bør ha nytt filter da.. jeg pleier og ha nytt filter.. så tapper jeg olja.. skrur i oljepluggen.. heller på litt olje igjenn.. drar motoren litt på starteren.. tapper olja helt.. og så bytter jeg filter og olje . . da er du sikkret:P hehe Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Trenger ikke tappe olja ved filterskifte, kun den halvliteren i filteret omtrent. Men anbefales å skifte olja og filteret samtidig. Min anbefaling er motorcraft-filter og pennzoil. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg