quack Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Originally posted by SpeedWell Chris: Kan du ikke lese? Det står COPYRIGHT under bildene. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Originally posted by VW2 Er det den samme golfen som var i Bilsport sammen med golfen din Chris?? Den med hvite 14" felger, rs fanger osv.....? Yepp! Ikke sant Chris? Og stort grattis til Roar! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Juni 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Originally posted by quack :rolleyes: copy right, copy left, copy here, copy there. copy every god damn where. sånn går det når du legger ut noe på internett speedis!! hehe.. =) Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 .. men å legge ut det man har stjelt rett forann nesa på fotografen/innehaveren av bildet i tillegg. Respekter andres ønsker, når jeg til og med deaktiverte Høyreklikk. Henvis med en link til html siden for bildet. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Ja grattis Roar den var fin den =) Men Chris Gul golf var höll den till?? Har du probs med den?? Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audison Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Ikke for å være besserwisser, men etter å ha sett NØYE igjennom bilene på Mantorp kan jeg ikke si at bilene der holder spesielt høy standard. Bilene er pene å se på, men ingen skikkelige højdare.... Hmmmmm..... så litt på bildene til Polizei i en annen tråd. Det er det jeg savner! Sinnsykt bra!!!!!!! Siter -65 Boble 1915cc "Firmabilen" -98 BMW 520 stv. x97 VW Golf 3, x07 VW Passat 4motion, x06 Toyota Landcruiser x85 Jetta VR6, x00 Golf 4, x05 Toyota Avensis stv., x90 Opel Kadett 1.6 automat! Ole Martin Aronsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chris Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Fy meg. Siter www.teamvolkswagen.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chris Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Originally posted by Polizei Ja grattis Roar den var fin den =) Men Chris Gul golf var höll den till?? Har du probs med den?? Jeg var der. Men bilen min er ikke klar enda. Håper at den er klar til neste år.sombrero Siter www.teamvolkswagen.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg