Smygen Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Er vel ikke tilfeldigvis noen som har koblet seg innpå ledningene til grøftelys på den derre sorte klossen over Radiator viften og husker fargene på de to de koblet seg på???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Bull Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Husker ikke fargen, men stikken er merket med et 5 tall i kontakten over radiatoren. Har du lysbryter som har tåkelys funksjon foran? Hvis ikke vil jeg anbefale deg å skaffe en. Siter VW Passat 1.8T GT28RS VW Golf III 1.8T Opel Kadett E(solgt) Opel Manta 2,2i turbo(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smygen Skrevet April 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 ja har den med to hakk utover, så lurte bare på hvilke kabler jeg skulle lure meg innpå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezvipe Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Er alle Golfene slik? At det er lagt opp til tåkelys selv om ikke bryteren er laget for det? I så fall kunne vel jeg spart meg for mye unødvendig stress da jeg har lagt opp all kabling og bryter og slikt selv :confused: Siter Mvh. Daniel Gjerstad [ ]1997 Vw Golf 3 1.6 [X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Er alle Golfene slik? At det er lagt opp til tåkelys selv om ikke bryteren er laget for det? Ikke hos meg, måtte sette opp en egen bryter, og dra kabler selv. Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dezvipe Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Aight! Btw.; noen som har peiling på hva dekselet utenpå viftestyringen koster? Og et slikt lite deksel som skal være ved siden av knappen for varmetråder i bakruta? Tenkte meg opp på Møller og handle det inn, men ser for meg at de skal ha litt for det. Aldri handla der før. Sorry for OT, men følte det ble litt teit å starte ny tråd bare for å spørre om noe sånt småtteri! Siter Mvh. Daniel Gjerstad [ ]1997 Vw Golf 3 1.6 [X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg