Mariius Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Overflod av reklame på forumet jo, blir helt sliten !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Enig, litt i overkant nå. Spess de mellom innleggene angry Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Ser ingen, jeg? Bruker Adblock-addin til Firefox. Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Begynner å bli aklimatisert jeg nå. Merker det ikke lenger. Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Ser ingen, jeg? Bruker Adblock-addin til Firefox. hvor er det den Adbloc-addin ligger på menyen a.? min står på norsk da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 https://addons.mozilla.org/firefox/10/ Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Jeg vil minne om at det er annonsering på forumet som holder det i livet og ikke Øyvind Ryengs innlegg. Tenk litt på det. :bok Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 annonseringen ser HELT forjevelig ut, og den er fryktelig i veien, greit med annonsering på topen og i bunn, men IKKE på siden, slik at leseområdet blir mindre, og ikke mellom sidene. Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shm Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 hvor er det den Adbloc-addin ligger på menyen a.? min står på norsk da.. Gå til https://addons.mozilla.org/firefox/10/ som Øyvind Ryeng skrev, legg inn Adblock og gå til https://addons.mozilla.org/firefox/1136/ og legg inn Adblock Filterset.G Updater som oppdaterer listene Adblock sperrer etter. Så skal du være kvitt det meste av reklame på verdensveven :) - 98 Honda Integra Type R - 93 Toyota Corolla 1.6 Automat *solgt* - 94 Honda Accord 2.3i SR *solgt* - 83 Ford Sierra 2.0L *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mighty Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Synes ikke reklamen er noe stort problem, man blir vant til den! -Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil -Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil *Mazda RX7 Type R 1993 (solgt) *Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert) *323 GT-X 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Jeg synes heller ikke reklamen er noe problem. Krisemaksimering deluxe.... Man scroller jo nedover siden uansett, og om det er et lite reklameinnlegg midt på siden er jo ikke akkurat verdens undergang? Er det så forferdelig grusomt, så lag ditt eget forum. Edit: Om en liten reklame her og der er så forferdelig, da må det isåfall være fysisk umulig å lese på vg.no når de fyller 50% av skjermen med reklame? x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yngwieee Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Edit: Om en liten reklame her og der er så forferdelig, da må det isåfall være fysisk umulig å lese på vg.no når de fyller 50% av skjermen med reklame? Derfor bruker man dagbladet :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 På VG og tilsvarende "store" sider bruker jeg Adblocker, mens her (og andre steder tilsvarende) lar jeg reklamen være...men trykker jeg på den? Nope... Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Derfor bruker man dagbladet :) Som skal ha betalt for tillgangen til diverse artikler man søker etter? Joa... I tillegg ligger ikke de langt etter VG i andelen reklame av synlig bilde. x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 annonseringen ser HELT forjevelig ut, og den er fryktelig i veien, greit med annonsering på topen og i bunn, men IKKE på siden, slik at leseområdet blir mindre, og ikke mellom sidene. Reklamen er ingenting i forhold til signaturer og avatarer. Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg