Gå til innhold

FOR mye reklame !

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

En lang signatur med oppramsing av biler gjør meg ingenting, og reklamen sånn den er i dag ble eg fort vant til.. For å si det sånn, reagerer mer på det med max 5 linjer i signaturen, og eg reagerte ikkje så sterkt på det heller..

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes og der er litt mye reklame her ja, men det er kanskje nødvendig å få inn litt penger for og drive bilforumet!! Men hvorfor kommer det opp slik goggle sak etc. i mellom innleggene tell folk? Er JÆVELIG iriterenes!

Men signatur og avtar synes jeg er fint!

Men et lite spørsmål, når jeg fks skriver i søke feltet "volvo 240 bilder" (dette er et eksempel) så kommer det opp ALT anna en 240 bilder, det kan fks. kåmmå opp om en honda civic :S hvorfor det? Noen mulighet for og ungå det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår