vwgolf2 Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=62667 ahahahhaha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Knallbra :) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 fine greier . Får håpe de får forsette til alle er nede .:D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Bare ring meg så blir jeg gjerne med i den ligaen :) Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Det står 3 stykker å venter på dere på strekningen Magerholm - Blindheim hvis dere leser dette:D Men fotobokser er egentlig bare positivt (så lenge de ikke er digitale) hvis du vet om dem. Blir gjerne mindre laserkontroller i de områdene tror jeg.... Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboXs Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 helt klart. er jo bare noe få land i verden disse stort sett får stå da. vi er bare dumme som ikke har felt dem en etter en. kjenner en som har en under garasjegolvet sitt. :eek: Siter Bmw M3 Turbo Nissan king-cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Venter til det kommer digitale fotobokser jeg, for da får jeg meg et bra digi kamera ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Venter til det kommer digitale fotobokser jeg, for da får jeg meg et bra digi kamera Gratis digitalkamera! du er fan meg ikke dum! *glede seg* :D Menne, får purken brae kamraer? :rolleyes: Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Originally posted by Sprite Gratis digitalkamera! du er fan meg ikke dum! *glede seg* :D Menne, får purken brae kamraer? :rolleyes: Såklart ... de skal ta bilder i fart som er gode nok til å lese av skiltnummer og se hvem som sitter bak rattet. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Vi burde starte noen slags undergrunnsorganisasjon for å kappe ned alle sammen :D Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Vi burde starte noen slags undergrunnsorganisasjon for å kappe ned alle sammen Da bestiller jeg 1 stk pent brukt digitalkamera :D:D:D Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 "-Vi utelukker ikke at det kan stå organiserte grupper bak, noen som ønsker at alle fotoboksene skal bort." Organiserte grupper, sier denne vestfoldslusken Per Arne Nilsen. Frigjørere, sier jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Originally posted by vwgolf2 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=62667 ahahahhaha Han har helt rett i mistanken sin om at det er en organisert gruppering som står bak... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jace Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Er så morsomt når folk driver å henger søplesekker over fotoboxa eller skyter på dem med hagle synes jeg :) Siter tut tut bært bært Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Er så morsomt når folk driver å henger søplesekker over fotoboxa Tips notert.. Flere "lovlige" forslag?? ;) Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg