Gå til innhold

Noen som har noe erfaring me Audiobahn ABP122N?

Ranger emnet

Impy

Anbefalte innlegg

abp122n.jpg

DUAL ANGL 12” TUNED BANDPASS SYSTEM

High Quality MDF Constructio

Black Carpeted Covering

3/8” Plexiglass Window

Blue Interior Neon Lighting

Audiobahn Embroidery

Dual 12” IMPP Cone with EPDM

Rubber Surround

50 oz. Strontium Magnet

2” 4-Layer Voice Coil

Bumped Back Plate

Extended & Vented Pole Piece

Gold Binding Post Terminall

Power Handling: 800 Watts RMS

Sensitivity: 103dB

Frequency Response: 28Hz-150Hz

Impedance: 4 Ohm Stereo

Johnny

Audi A4 2.0 Sedan 2009mod

Audi A3 Turbo Quattro 225hp 2000mod (Solgt)

VW Golf 3 1995mod (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg hørt så alt for mye audiobahn, men av det jeg har hørt så er det helt greie subber det! Men det er mye delte meninger om dette merket har jeg forstått, noen sier det er alt for mye "bling-bling" og alt for lite "bang-bang" :)

Politiet: Hvorfor har du ikke på sikkerhetsbeltet?

Meg: Jeg hadde på beltet jeg tok det av akuratt nå, så du ikke det?

Politiet: Det kan du umulig ha hatt, for beltet henger nemlig en halvmeter utfor døren....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg hørt så alt for mye audiobahn, men av det jeg har hørt så er det helt greie subber det! Men det er mye delte meninger om dette merket har jeg forstått, noen sier det er alt for mye "bling-bling" og alt for lite "bang-bang" :)

Eg har den dag i dag gamle typen ( ABP12T ), den har så å si samme info, når de gjelder ytelse. 800W osv.

Men eg lure egentli på om den spiller like bra.. for den eg har no spiller ganske så bra, men den begynner å bli veldig slapp og ut spillt..

Johnny

Audi A4 2.0 Sedan 2009mod

Audi A3 Turbo Quattro 225hp 2000mod (Solgt)

VW Golf 3 1995mod (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du har den gammle typen, og er fornøyd med den, så er det vel ikke noe i veien for å gå for den nye? Jeg kan ikke tenke meg at den nye er noe dårligere! :)

Politiet: Hvorfor har du ikke på sikkerhetsbeltet?

Meg: Jeg hadde på beltet jeg tok det av akuratt nå, så du ikke det?

Politiet: Det kan du umulig ha hatt, for beltet henger nemlig en halvmeter utfor døren....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Audiobahn sub som jeg kjøpte midlertidig, pga den lave prisen.

De spiller helt greit til å være så billig. Angående den der kassa, så er jeg litt skeptisk til bruken av det svære plexiglasset i trykkammerdelen av kassa.. Burde nok helst vært ei mdf plate med avstivning på ei så svær flate. Kan vel bli litt resonans i kassa når du drar skikkelig på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider