Dice Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Skal viderestudere i 2 år, så jeg har solgt beemern og kjøpt meg en skikkelig feita Uno :) (spare peng veit du) Har nå investert i kule hjulkapsler og planlegger viper-striper, he he MEN!!! er det overhode mulig å få turbolyd (dumpventil) på en motor som ikke har turbo? Seriøse og morsomme svar mottas med takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 kompressor. så har du en kamerat som sitter baki eller ligger i bagasjen så bruker han en trykkluftsprøyte hver gang du slipper gassen og girer osv... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 jeg har surfet på internett og på ei side hadde dei "fake dumpvalve" det var en høgtaler greier som du festet i motoromet med ledning til clutchen, og når du trykte inn pedalen da aktiviserte du høgtalern og det blei PYSSSSSSSSSH!!! men husker ikke igjen siden dei solgte det på :( Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 gå på mobilsentrum og se, der har de tubro-fake. Kobler den på eksosrøret. billig greier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dice Skrevet Juni 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 he he he he Det hadde vært knall. Skulle gjerne ha sett den linken, Holke. :D Får sjekke mobilsentrum imellomtiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 den funker ikke..høres ut som en 17.mai fløyte Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dice Skrevet Juni 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Jeg fant den, Holke Hmmm, ikke helt bra lyd må jeg si . http://www.takakaira.com/accessories/nightpager/type1.wav Den koster $330 :mad: Det var mye for noe så dårlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg