frederiCO_87 Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Hei. Ville først starte med at jeg er kjempe fornøyd med dette forumet..:phatyo Men jeg hadde bare en liten ide når det gjelder salgsforum.. Hvis vert bilmerke og type hadde fått sitt eget salgsforum med deler og biler ville det blitt mye bedre oversikt. Takk for et ellers strålede forum. Mvh Frederico Siter Fuck new model cars, we ridi`n old school. 1983 E28 BMW 518 X1974 VW 1835cc Cal Look X 1989 Peugeot 309XS 1,9 -"Han sa ”Quattro er tingen” å begynte og le, da han dro opp en Audi med sin BMW" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Det tror jeg hadde blitt lite oversiktlig. Hvis folk bare skriver gode topicer og bruker søket så funker vel det bra som det er nå.. Din versjon funker vel bare hvis man vet akkurat hva slags bil man vil ha, og hvis man ser litt rundt så blir det veldig vanskelig.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 det hadde vært bedre å lage et bedre skille på kjøp og salg! de for eksempel på hvordan det er gjort på http://www.offroad.no/snitz/ Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frederiCO_87 Skrevet April 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Du har nok rett når det gjelder biler.. men hva med deler? Det hadde jo været digg og ha et delesalg under vært bilmerke..? Det tror jeg mange hadde vært enig med og det ville ha vært veldig brukervenlig.. Men nå skal jeg jo ikke mase for mye, for jeg har jo ingen anelse hvor mye arbeid det blir for dere.. he he :hammer Siter Fuck new model cars, we ridi`n old school. 1983 E28 BMW 518 X1974 VW 1835cc Cal Look X 1989 Peugeot 309XS 1,9 -"Han sa ”Quattro er tingen” å begynte og le, da han dro opp en Audi med sin BMW" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Du har nok rett når det gjelder biler.. men hva med deler? Det hadde jo været digg og ha et delesalg under vært bilmerke..? Det tror jeg mange hadde vært enig med og det ville ha vært veldig brukervenlig.. Men nå skal jeg jo ikke mase for mye, for jeg har jo ingen anelse hvor mye arbeid det blir for dere.. he he :hammer Før så var det ingen begrensning på hvor folk kunne legge de. Det endte i bunn og grunn opp med at mange merkeforum hadde en stor overvekt av delesalg og veldig lite konstruktivt. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Ja vi trenger kjøp/salg for hvert bilmerke! Så tungvint å finne fram til deler nå. :/ Og da altså vanskeligere og kjøpe/selge deler. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Og hvem skal sitte og følge med i alle de etthundreogsnørrogførti nye underforumene som blir da? Tanken er god, men vi er for store til å kunne dille ørten underliggende forum, og for små til at det er nødvendig med egne salgssmerkeforumer. Hvis Golf og Volvo-forumet får det, kommer også Fiat og Lada-forumet til å forlange det samme. VCE: Fin løsning de har valgt. :) Men det finnes nok av eksempler på (at) dumme folk alikevel rykker inn "Ø.K." i Selges-forumet og omvendt. Jeg liker denne strukturen: Var vänlig att sätt ut: K: För köpes S: För säljes B: För bytes Sökes: för delar du söker. Går ju även att kombinera: K/B: för Köpes och bytes. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sov Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Og hvem skal sitte og følge med i alle de etthundreogsnørrogførti nye underforumene som blir da? Tanken er god, men vi er for store til å kunne dille ørten underliggende forum, og for små til at det er nødvendig med egne salgssmerkeforumer. Hvis Golf og Volvo-forumet får det, kommer også Fiat og Lada-forumet til å forlange det samme. VCE: Fin løsning de har valgt. :) Men det finnes nok av eksempler på (at) dumme folk alikevel rykker inn "Ø.K." i Selges-forumet og omvendt. Jeg liker denne strukturen: Var vänlig att sätt ut: K: För köpes S: För säljes B: För bytes Sökes: för delar du söker. Går ju även att kombinera: K/B: för Köpes och bytes. Dette er ett veldig godt forslag som flere ville dratt nytte av. Legg inn en kjøp/salg tråd under hvert bilmerke. Er vel ikke så mye ekstra jobb det??? Blir det så mye mere jobb så beviser vel det at folk setter pris på det og bruker det! Synes rett og slett det er ett dårlig svar du kommer med. -Ikke for å være frekk. Kjøp/salg tråden for deler i dag er jo ikke annet enn rot selv om folk skriver god topic. Gjør ett forsøk på deler i allefall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Mye mere jobb er et tegn på at folk ikke gjør som de skal. Eller at noe muligens er fundamentalt galt. Hvis alle oppfører seg som folk, poster som folk og skriver som folk er det ikke behov for moderatarna. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Dette er ett veldig godt forslag som flere ville dratt nytte av.Legg inn en kjøp/salg tråd under hvert bilmerke. Er vel ikke så mye ekstra jobb det??? Blir det så mye mere jobb så beviser vel det at folk setter pris på det og bruker det! Synes rett og slett det er ett dårlig svar du kommer med. -Ikke for å være frekk. Kjøp/salg tråden for deler i dag er jo ikke annet enn rot selv om folk skriver god topic. Gjør ett forsøk på deler i allefall! Det har blitt prøvd tidligere med at folk skulle skrive Kjøpes/Selger/K/S/ØK/osv først i topicen på alle kjøp og salg greier. Dette klarte ikke alle folk å skjønne noe som gjorde at det ble 10 ganger mer rotete, moderatorene kunne da enten gå inn å endre alle annonnsene (og folk ville aldri lære) eller slette de og få masse kjeft. Når dette ikke funket ble det forsøkt med en annen "Kjøp & Salg". Dette var også hvertfall etter min mening helt genialt, men folk gadd ikke å bruke det fordi det ble for tungvindt. Dermed gikk man tilbake til slik det er nå. Det jobbes så vidt jeg vet fortsatt med en ny løsning for Kjøp og Salg, og det blir ikke noe annet "Kjøp & Salg" i mellomtiden. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Syntes hvertfall man kan skille mellom: Amerikansk Tysk Asiatisk (evt japansk, koreansk o.l) Svensk (pga alle volvo gutta her inne) Øvrige Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg