OmegaLover Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Skal kjøpe meg en omega b nå, men bakskjermen er litt skadet, vil bytte denne, sitter den løst eller fast til bilen?? Takk fo svar. Øystein Siter Toyota Hilux X-Cab 2009. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Bakskjerm sitter fast i bilen. Skal du bytte hele skjermen er det omfattende arbeid. Da må den skjæres løs fra c. stolpen opp mot taket. Må ta opp alle sveisepunkt ved bakdør og bakplate. Må gjøre sånn som på bildet her selv om dette er en annen bil så blir det på samme måte.. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 corsan når du byggde den opp :)??? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 corsan når du byggde den opp :)??? Ja Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hetlodd Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Skal kjøpe meg en omega b nå, men bakskjermen er litt skadet, vil bytte denne, sitter den løst eller fast til bilen?? Takk fo svar. Øystein Hei, viss du trenger bakskjerm så har eg ein bra liggande som er tatt av ein 97mod, komplett med innerskjerm. Er skåret av bil, kan sende bilde viss intresse. tlf 40042910 mvh hetlodd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Slå til på den.Ps det ligger endel skjermer på forsjellige høggere,lett og finne Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg