Gå til innhold

hvor kjøpe dempere og hvilke

Ranger emnet

Vomaz

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

skal kjøpe dempere forran til 240n.. såe jeg lurte på om jeg burde kjøpe org el noe annet merke.. bilen er foreløbi dønn original, men kommer en turbomotor etterhvert...

Pedersens racing har sikkert noe snacks på lager:P

kommer jo an på hvor mye du har tenkt å bruke..

95" Audi A6 2.5 TDi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greit om du sier hva du er ute etter, ogca pris.. ligger på alt ifra 200for alle org. på en hugger til 50-60lapper öhlins, så velg noe mellom der så..

bilstein eller koni er jo kurrant..bilstein ligger vel i klassen over, også litt dyrere...bcb har senkesats, me 4gule koni og lesjö, kansje det hadde vært noe? ca 6 lakser mener jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer jo helt an på hvordan du kjører bilen..har selv biltein(kan få NOK av andre til å signere dette!) og er storfornøyd med disse! bilen blir nok hakket hardere med koni om man stiller dem på maks, men igjen så går jo det på holdbarhet og hvordan demperen jobber for å få deg som aggressiv fører frem fort som fan! er det pinnhard bil du vil ha kan man bare sveise til noen 4kant røyr og tro at alt er bra fordi bilen er FITESTIV, men det hjelper lite når de ikke jobber noe.. men som sagt, et rimelig alternativ er pakken til bcb, da får du jo nye "senkefjører" med og..

men for all del, hold deg vekke fra alt som heter olje og orginalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer jo helt an på hvordan du kjører bilen..har selv biltein(kan få NOK av andre til å signere dette!) og er storfornøyd med disse! bilen blir nok hakket hardere med koni om man stiller dem på maks, men igjen så går jo det på holdbarhet og hvordan demperen jobber for å få deg som aggressiv fører frem fort som fan! er det pinnhard bil du vil ha kan man bare sveise til noen 4kant røyr og tro at alt er bra fordi bilen er FITESTIV, men det hjelper lite når de ikke jobber noe.. men som sagt, et rimelig alternativ er pakken til bcb, da får du jo nye "senkefjører" med og..

ok..

jeg må bare ha noen dempere for de jeg har på nå er TOTALT gåen... sitter å tenker på om jeg skal kjøpe et "komplett" senkesettpakke.. med alle dempere og senkefjærer.. var vell til ca 7k..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hentet fra BCB..

Tilbudspakkene innholder 4 stk senkefjærer med papirer og 4 stk

gule justerbare koni støtdempere .

240sedan(242 og 244)-75-93mod og alle 264 kr.5600.-+mva(7000) nr.5000-244

er de konidemperene gass, ja?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bil uten noen som helst fjæring vil ikke sitte noe særlig på veien. Til det er veiene våre for humpete. Og bilen vil faktisk bli ganske så myk etter en tids kjøring, fordi selve chassis/karrosseri vil begyne å gi etter. Med mindre du har forsterket det skikkelig på de nødvendige steder.

Og de gule Koni er vel egentlig ikke justerbare i den forstand? Er ikke justeringa egentlig beregnet for å ta opp "slitasje/slakk" i demperen etter en tids bruk, for å få den like hard som om den var "ny" ?

Eller har jeg misforstått hele greia til Koni?

Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider