Marvil Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Ultimate Rally har vel en slik som "firmabil".. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 synes den var litt rå jeg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Tenkte Diablo med en gang jeg så den! Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Jeg tror denne bilen har vesentlige mangler som gjør at den aldri kommer opp i de hastighetene den lover. Den første mangelen jeg kommer på er at den er amerikansk.. Og mine meninger om amerikansk industri er ikke.. spesielt lystig lesing for amcar-fans, så jeg skal spare dere:) mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r0ver2 Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Ultimate Rally har vel en slik som "firmabil".. SSC er/var sponsor av Ultimate Rally, og SSC Aero var den "offisielle" ultimate rally-bilen. Nå er jo UR utsatt til 2007, og ingen vet vel egentlig hva som skjer. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Pen bil, men er det bare jeg som syns den ligner vel mye på McLaren F1? Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 nuhvell. Veyron har jo blitt testet for over 400 km/t så. I tillegg tok det 50 ingeniører 5 år på å bygge girkassa bare så. Mange tyske/engelske ingeniører som ble utslitt på den bilen der. Tar nok litt tid før de klarer å slå den. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet April 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 nuhvell. Veyron har jo blitt testet for over 400 km/t så. I tillegg tok det 50 ingeniører 5 år på å bygge girkassa bare så. Mange tyske/engelske ingeniører som ble utslitt på den bilen der. Tar nok litt tid før de klarer å slå den. Spesiellt med tanke på at dette er en amerikanske bil. Men jeg skal se det først ja at de klarer det. Og som det står i denne reportasjen så er bilen ribbet for utstyr for å få ned vekten, så kjøre komforen er sikkert langt unna nivået til Bugatti Veyron. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exEleC Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Likte ikke den bilen, bugattien hadde mye mer stil... Siter En vakker dag så får jeg nok lappen på bil .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Saleen S7 er jo bedre enn veyron på papiret også, men de liker å skryte av penisforlengeren amerikanerne så. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg