xGrape Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Hva vet vel jeg? Jeg er bare en amatør:D Går alt til helsike slenger jeg den med når resten av bilen skal lakkeres:P Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Snakker vi hellakk her eller? Devil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juni 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Hvem vet (inte jag) hvem vet (inte du) ;) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Spoiler på plass. Bildene taler vel for seg (og tekst er generelt kjedelig). Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Ble bra dette cheers Men tribal-greia, viskern, hengerfestet, bulken i luka og det trekanta klistremerket kunne du spart deg for ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Takk takk:) Liker tribalgreia jeg, men hver sin smak:) Visker og hengerfeste forsvinner nok ikke med det første - ikke det fine tectylbehandlingsmerket heller - for det er under sotefilmen:D Bulken skal muligens bort en gang, mulig hele bakluka skal omlakkeres (en del rust, lakk som flasser, bulken, emblem) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harrybo Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Hei Første gang du legger sotefilm på bakrute? Alltid litt knot første gangen.. :) Hilsen david Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harrybo Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Ble bra med vingen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Takker:) Og ja, første gang med soting. Ble ikke kjempebra, men men... man lærer:) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rampi Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Very nice! Å Location Grimstad! Da håper jeg å se deg på SS evt rundt i kr.sand snart ! :) må få sett den golfen din :D Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juni 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 Er i Lillesand for sommeren nå så, ikke umulig det;) Var på senteret igår hehe, synd det du:P Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rampi Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 skal på gården rett oppenfor lillesand sånn ca i hele sommer! :) Grimesnes hehehe, likte vingen... åssen vinge er det? å kjøpt hvor :) ? Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Rieger med bremselys vel, kjøpt hos BSbildeler vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 Stemmer stemmer... Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Nå går det slag i slag her gitt :D Før dere påpeker det: panseret var visst ikke helt igjen når jeg tok bildene nei:D Og fler skrytebilder må vi vel få til når det blir litt mørkt en gang ja:P Fornøyd med resultatet! Mye bedre enn de gamle med enkel optikk! Installasjonen tok jo ikke så mye mer enn en halvtime. Veldig rett-fram og greit. Ta av grillen (som såvidt det er sitter med 2 klips her nå). Skru ut 4 skruer - koble fra strømkontakten. Løfte ut gamle lykter. Sette pærer i de nye lyktene. Stappe de inn, koble til strøm, skru tilbake 4 skruer. Selv for en kar som meg som aldri har vært borti lyktene før (ikke engang skifta pære) så var det såre enkelt:) Har jeg gjort det riktig/likt som dere andre når den ene av de to lyktene lyser på kjørelys og nattlys - og den andre lyser (og den første slokner) på fjernlys? Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg