Gå til innhold

Prosjekt: Rouge

Ranger emnet


xGrape

Anbefalte innlegg

  • Svar 459
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke kan brukes..?

Tror jeg kan selge H7-pærene mine jeg har hatt i hovedlyktene mine siden desember med tittelen "som nye".. :)

 

Blitt litt mer nå, av en ellerannen grunn faller ene sprederen ut når jeg kjører..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett er det spredere og park, ja.. :)

 

Kan velge om man vil ha originalbryter eller montere egen bryter et sted.

Høggern har sikkert bryter til del, ellers har nok Møller noen overprisa greier du kan få billig. :)

 

Sjekk tråden til zuhr, han har lagt opp alt fra bunn av og egen bryter i midtkonsollen for spredere.

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror egentlig ikke jeg gjør så mye mer på bilen i sommer. Han som evnt skal lakkere fangere og sånt treffer jeg vel på igjen til høsten når jeg flytter tilbake til studiebyen:) Og når man begynner august med 16k i stipend/lån så er det jo mulig at det kan bli noe:)

 

Kan vel også bare si det sånn at jeg kvier meg litt for å kjøpe tåkelys nå, da de jo ikke passer i alle andre fangere... tiden vil vise hva som skjer med bilen;)

Volkswagen Golf IV 1.6 16V

Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadda, den tida jeg ikke har sitti og tulla her, så har jeg faktisk fått gjort noe idag og. Tross varmen!

 

Man tager en stk mildt rustet trommel

IMG_4120_new.jpg

 

Maler den litt

IMG_4119_new.jpg

 

Legg merke til den høyst stabile og improviserte "bukken". Eller hva sånt heter.

 

Et voilá!

IMG_4121_new.jpg

 

IMG_4122_new.jpg

 

Så fant jeg også ut at det var rustet et litt stort hull under bilen, i gulvet liksom. Kjempegøy. Får sette igang og tygge tyggis!

Volkswagen Golf IV 1.6 16V

Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår