kremt Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Lyktene kan jo brukes hele sommerhalvåret og deler av dagen om vinteren oxo. Sparer hovedlyktene dine gjør du også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Ikke kan brukes..? Tror jeg kan selge H7-pærene mine jeg har hatt i hovedlyktene mine siden desember med tittelen "som nye".. :) Blitt litt mer nå, av en ellerannen grunn faller ene sprederen ut når jeg kjører.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Du kjører mao med parklys og tåkelys? Får kanskje se på det da... får man tak i en originalbryter med tåkelys billig eller? Fetere enn å ha en egen custom knapp en plass lissom:P Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Stort sett er det spredere og park, ja.. :) Kan velge om man vil ha originalbryter eller montere egen bryter et sted. Høggern har sikkert bryter til del, ellers har nok Møller noen overprisa greier du kan få billig. :) Sjekk tråden til zuhr, han har lagt opp alt fra bunn av og egen bryter i midtkonsollen for spredere. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Tror egentlig ikke jeg gjør så mye mer på bilen i sommer. Han som evnt skal lakkere fangere og sånt treffer jeg vel på igjen til høsten når jeg flytter tilbake til studiebyen:) Og når man begynner august med 16k i stipend/lån så er det jo mulig at det kan bli noe:) Kan vel også bare si det sånn at jeg kvier meg litt for å kjøpe tåkelys nå, da de jo ikke passer i alle andre fangere... tiden vil vise hva som skjer med bilen;) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Ikke passer i alle fangere? :hvaskjera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 I got the body, and i like to move it move it, but I'm missing the "kit" in the "fit" batman :popcorn :wave :boxers :phatyo :cab :dj chicken :crazysant Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Jadda, den tida jeg ikke har sitti og tulla her, så har jeg faktisk fått gjort noe idag og. Tross varmen! Man tager en stk mildt rustet trommel Maler den litt Legg merke til den høyst stabile og improviserte "bukken". Eller hva sånt heter. Et voilá! Så fant jeg også ut at det var rustet et litt stort hull under bilen, i gulvet liksom. Kjempegøy. Får sette igang og tygge tyggis! Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Stort hull i gulvet ja, det var tider det :D Var godt å få fiksa det ja (PS! Gled deg til neste PKK med hull i gulvet :D) Men du tok ikke og pussa trommelen før maling da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Pussa de før maling ja. Sånn stålbørste-sak til å sette på drillen:) Gjorde litt susen. Så hakka jeg litt på den med et hoggjern og for å få vekk det verste først. Men ble jo ikke slett før jeg malte de da... Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Ikke dumt! Hva slags maling brukte du..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Hammerlakk. Anbefales ikke på calipere og sånt, men tromlene blir ikke så ille varme. Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Hammerlakk. Anbefales ikke på calipere og sånt, men tromlene blir ikke så ille varme. Etter en stund med bremsing kan de bli rimelig varme :deng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 puss neste gang da mann det har du igjen for når hammerite begynner å flasse etter mye bremsing:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 puss neste gang da mann det har du igjen for når hammerite begynner å flasse etter mye bremsing:) Han har da vel pusset? :???: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg