xGrape Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Idag var det tur for caliperne foran! Først finner man fram bremserens (ingen anelse om den faktisk gjorde noe, eller bare lukta vondt) og lakk (mobilsentrum). Samt div skruting for å virke proff Sist men ikke minst: en sko eller sandal (kremt: tresko anbefales ikke til dette formål). Når man blir sinna på hjulboltene som sitter værre enn ketchup på tskjorte er det bare å sparke/hoppe på den tingen man skrur med. Lokalavis og fryseteip Se så fint! Og plutselig ser bilen myyyyye dyrere ut. Tror jeg da. (og ja den er senka maks her seff) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Ble da bra dette cheers Men tok du ikke og pussa noe før lakking? :wonder Og en ting til, tresko kan brukes til ALT :phatyo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Banka litt på det verste rusten med skralla:D På andre sida tok jeg en liten omgang med stålbørsten istedet. Jada, flasser nok av før eller siden - men det gjør det uansett. Prøv og lær:) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Bestilte panserløftere idag forresten. Noen som har montert dette, og kan si noe om prosessen? Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Herzlich wilkommen zu die fotoshot! her ble det altfor stor fart helene rask ville vært stolt! :cook imstupid :mat :drive2 :word_ms Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Jeg skjemmes på dine vegne :D Neida. Men syns egentlig du har prioritert litt feil på denne bilen. Takspoiler før fiksing av bulk i bakluka f.eks. Ikke noe jeg ville gjort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Må tørre å drite seg litt ut da. Får ikke mer moro enn man lager sjøl - selv om det kanskje ikke er like moro for alle andre:P Og prioriteringer er jo nettopp det - prioriteringer. :) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Du få`kke mere moro enn du lager sjæl ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Når jeg satt i nye frontlykter, så må vel disse justeres, right? Kan jeg gjøre dette selv, eller må et verksted ta seg av det? Må det godkjennes og evnt føres inn i vognkort på noen måte? Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Justeringen kan du gjøre selv, eller hos verksted/NAF.. Betalte 50 spenn hos NAF, og var verdt det, siden mine var helt på viddene feil (lyste rett opp til venstre, slik at alle lastebilene ble flasha, og dermed flasha meg igjen med fjorten 1000-metere :) ) Skal ikke inn i vognkortet. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 En grei golf ja, ser du steller bra med den.. Ser på den spoliern at du skulle pussa den før lakk.. med 800vann eller noe, gjorde jeg å da blir den heeelt glatt. Å kanskje koste på deg litt senk? ikke no skamlavt, men litt? hvis du har rå kan du åsså sende iallefall framfangern til lakkering. Å få den rød å helt smooth ikke slik rugglete.. ellers, stå på! Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Burde nok ha pussa litt på spoilern også ja. Men kan nok ha vært lakkeringen min som ikke var helt bra også. Brukte sprayboks. Også lot jeg den tørke en ukes tid (dont ask) før jeg kjørte på med klarlakk. De burde nok ha rent litt i hverandre. En kompis forteller meg hele tida at jeg ikke trenger mye senk, kanskje bare en 20-30mm, at da blir det "perfekt". Ikke vet jeg. Men senk må nok til før eller siden. Får se om jeg prøver med bare fjærer først, eller går rett på justerbart med en gang. Er jo forsåvidt godkjenning og evnt montering som koster... Har snakka med en fyr om lakkering, så får se på det etter sommeren når jeg er tilbake i studiebyen:) Han så litt på bilen, regna med at jeg kanskje ikke skulle ha den i 20 år til, og sa at han ikke ville pusse ned noe. Bare spraye på grunning og så farge. Ble bra nok mente han. Hmm... Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Skal du lakkere, så gjør alt ordentlig. Så slipper du å angre i ettertid. Angående senking så vil jeg anbefale å kjøpe komplett senkesett først som sist, f.eks 40mm på originaldempere er fint å kjøre med i 4-6 måneder, etter det blir det mest sannsylingvis helt jævlig, og koster fort mer i originaldempere om du må bytte dette 2 ganger i året kontra å kjøpe komplett med en gang. Til og med de billigste justerbare settene du får er garantert bedre å kjøre med i lengden. 20-30mm blir for lite etter min mening. 60/40 senking er passe om du ikke vil ha en altfor lav bil. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Justering av lykter pleier vi IKKE å gjøre på denne kanten av landet nei :phatyo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Da får jeg kanskje spandere på et justerbart når lånet kommer i august da:D Men ruller på 205/40-17 nå, må vel fort til og valse og sånt dritt hvis det blir noe særlig senk på? :\ Er nok like greit å la noen proffe ta seg av jobben da, men da kommer det vel fort opp i 10 store med settet, jobben og godkjenning. Huffameg... Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg