Marvil Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Ironi. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juni 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Hmm, klokka mi har klikka nå. Den går bare når bilen er på (dvs tenninga er på sikkert). Hva kan det være forno skummelt? Relé? Dårlig kontakt etter att jeg dro ut speedo-huset når jeg satt inn vite skiver? Så lurer jeg også på hva slags pærer som er til blinkersen bak? Typen altså. Evnt hvor man får kjøpt nye slike som ikke er orange (men har orange lys):) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Pæren er vel BA21s elns.... Klokka kan du jo bare drite i, den er jo ikke noe tøff :???: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juni 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Klokka kan du jo bare drite i, den er jo ikke noe tøff :???: Hvis du ikke har fått det med deg er det in med old-skool for tida:P Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Tror jeg foretrekker turtellern jeg, tror jammen du hadde foretrekt det også fremfor klokka knock Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Skulle bare ha meg en hamburger jeg, da jeg så denne kjekkassen med stasjonsvogn hadde parkert rett ved siden av bilen min. For en wannabe. Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Hater vectra knock knock knock Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 TDK Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Skulle bare ha meg en hamburger jeg, da jeg så denne kjekkassen med stasjonsvogn hadde parkert rett ved siden av bilen min. For en wannabe. hehe.. fint:D Siter - Audi 90 2.3 - Golf 3 1.9 TDK(X) - Volvo 244 1.9 DL(X) - Volvo 240 2.3 GLE(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Vectran hadde noen laaame felger;) hehehe. Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Og røde calipere! Men han hadde malt både caliperne og tromlene røde bak da :D Bortsett fra det syns jeg egentlig Vectra er en ålreit bil. Men må være sedan da;) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Bortsett fra det syns jeg egentlig Vectra er en ålreit bil. Men må være sedan da;) :iconsm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Han ser vertfall ut til å ha senk.. :D Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Nja. Den er lavere enn min for sure, men vet om Vectraer som er lavere enn den - uten å være senka. Men slutt å mase nå, skal nok få senka etterhvert jeg og:P Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenni Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Hah! jeg er altså ikke den eneste uten senk her inne? :) niice.. Siter ken.persen@gmail.com - 11 VW AMAROK 2.0BiTDI - 06 VW Passat 2.0Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Senk er førsteprioritet:) Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg