xGrape Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Ikke dioder nei, vanlig glødepære. Fås på feks Bilxtra. Ser slik ut (Osram Diadem) http://www.auto-treff.com/bmw/vb/showthread/t-46189.html Ser ut som man slipper blåskjæret med Phillips-pærene ja, men hvor har de slike mon tro? :wonder Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Stilig. :) Er et absolutt must om man har crystal clear-lykter.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Ingen her i distriktet som selger slikt :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Bensinstasjon?:D Ingen bilxtra eller mekonomen ellerno da? Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Bensinstasjon?:DIngen bilxtra eller mekonomen ellerno da? :shake knock Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Stilig. :)Er et absolutt must om man har crystal clear-lykter.. Enn får faktisk med orange pærer :) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Jeps, kanskje derfor det er et must :P Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Fikk montert pollenfilter idag:) Fant "boksen" hos en lokal høgger. Ut med det gamle... ...og inn med det nye Ser en del har en sånn feste-ting på ene sida i bagasjerommet for varseltrekant. Min ligger bare å slenger baki:( Får man sånt feste hos Møller? Eller evnt noe jalla tilsvarende på Biltema / Bilxtra? Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Sleng varseltrekanten nede med reservehjulet :):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Sleng varseltrekanten nede med reservehjulet :):) Får kanskje se om jeg har plass der da ja m'm Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Forøvrig rakk jeg akkurat innom posthuset før stengetid for å hente en liten kosepakke. Noen som ser hva som er nytt? Hint: det er noe Marvil ikke har Flott levert av bullshit Bildeler :thumb Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Flott levert av bullshit bildeler? :rolleyes: Det nye må vel være stoffmatter siden det er noe ikke Marvil har:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 BS Bildeler ja. Helt siden jeg så navnet for første gang så har jeg igrunn bare kalt dem b-ullshit bildeler, men det er ikke vondt ment:) De er kanskje ikke den raskeste snella i skrinet, men de har et vannvittig utvalg og jevnt over greie priser:) Stoffmattene er nye ja. Ble ikke så verst. Eneste er at nå er det ikke lenger girkulemansjetten som er "feil farge" - det er setetrekka. Huff. Jaja:) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Sleng varseltrekanten nede med reservehjulet :):) Skjønner ikke hvordan du har fått plass der jeg. Den er jo for lang til å ligge INNI reservehjulet, og for lang til å ligge ved siden av. Legger jeg den toppen blir det før høyt... Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Hiv ut reservehjulet og kjøp slik dekkskumgreie som leveres på nye biler. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg