kremt Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Hiv ut reservehjulet og kjøp slik dekkskumgreie som leveres på nye biler. :) Det hadde gått an :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Vi har allerede bestemt at det blir sånn - nå er det bare å vente:) Får ta en liten shoppingrunde på fredag tenker jeg... Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Hehe, bra! :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Med tanke på å få godkjent felg/dekk, noen som kan si meg om dekka mine tilfredstiller kravet om max 5% extra rulleomkrets? 205/40-17 Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Jepp, funker det. :) Samma som på min. Såfremt at innpresset ikke er på villspor (7,5mm i hver retning fra originalt).. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Supert Marvil. Innpress aner jeg ikke noe om :D Tror det er greit ;) Btw, nå burde bullshit bli glade eller? :D Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juli 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Huff så mye unødvendig vi hadde her da... Og hvem vil bli sett kjørende med et sånt mopeddekk uansett :hammer Nei nå er det borte, og i stedet inneholder "brønnen" en stk varseltrekant og to stk dekk på boks:) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Hjul/muttertvinna (eller hva det heter) kan være kjekk til andre ting enn å ta av dekk med da.. :D Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Hjul/muttertvinna (eller hva det heter) kan være kjekk til andre ting enn å ta av dekk med da.. :D Hva da? :wonder Drepe hunden som nettopp ripa opp panseret? :win Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juli 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Hjul/muttertvinna (eller hva det heter) kan være kjekk til andre ting enn å ta av dekk med da.. :D Vel er det ganske dødt her ute på landsbygda, men noe "land of the dead" er det ikke riktig enda:D Hva mener du med har sett for mange zombie-filmer?:P Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Da fikk endelig Autospar levert panserløfterne mine. Med litt tips fra Stress87 fikk jeg da også montert dem til slutt (ja det er bare jeg som er dum). Absolutt vel anvendte penger. Slippe å få en pinne i trynet hver gang motoren skal sjekkes. Motorvask sier du? Kunne nok vært trengt etter 13 år ja - men er så redd for å ødelegge noe oppi der. Tips kanskje? Hva bør dekkes til med plast på en TD? Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Da fikk endelig Autospar levert panserløfterne mine. Med litt tips fra Stress87 fikk jeg da også montert dem til slutt (ja det er bare jeg som er dum). Absolutt vel anvendte penger. Slippe å få en pinne i trynet hver gang motoren skal sjekkes. Motorvask sier du? Kunne nok vært trengt etter 13 år ja - men er så redd for å ødelegge noe oppi der. Tips kanskje? Hva bør dekkes til med plast på en TD? Har bestilt sånne selv, "endelig Autospar levert" sier du, fortell.. Har forhåndsbetalt, så håper de kommer snart og ikke om 2-3mnd. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Autospar (i likhet med alle andre stylingfirmaer i Norge) bruker lang tid på varer som ikke er på lager. Ikke fordi de er så dårlige, men fordi leverandører nedover i Europa ikke prioriterer "lille Norge" så veldig høyt. Bestilte mine den 15 juni. Fikk beskjed om "2-3 ukers leveringstid" den 20 juni. Ble sendt til meg 13 juli. Fikk dem igår. Så de overholdt fristen rimelig greit, men er jo uansett surt å vente i flere uker. Forhåndsbetalte mine også, før jeg fant ut at de fins for en hundrelapp på Bilxtra:P Jaja, krysse fingrene for at mine er bedre kvalitet ellerno da:D Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Lekte meg litt i Photoshop idag:) Slik blir den forhåpentligvis i løpet av året ja. Lakkering og litt senk. Hvis du syns den likner litt for mye på en viss annen 3er i farge, så er det bare fordi bildet ble litt mørkt. Du vet jo godt at min er mye mer rød-fin i fargen;) EDIT: og slik ser da ut idag Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 hadde vært fett med litt senk da:D Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg