Gå til innhold

Prosjekt: Rouge

Ranger emnet

xGrape

Anbefalte innlegg

• Svar 459
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jepp, funker det. :)

Samma som på min.

Såfremt at innpresset ikke er på villspor (7,5mm i hver retning fra originalt)..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_4250_new.jpg

IMG_4251_new.jpg

Da fikk endelig Autospar levert panserløfterne mine. Med litt tips fra Stress87 fikk jeg da også montert dem til slutt (ja det er bare jeg som er dum). Absolutt vel anvendte penger. Slippe å få en pinne i trynet hver gang motoren skal sjekkes. Motorvask sier du? Kunne nok vært trengt etter 13 år ja - men er så redd for å ødelegge noe oppi der. Tips kanskje? Hva bør dekkes til med plast på en TD?

Volkswagen Golf IV 1.6 16V

Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk endelig Autospar levert panserløfterne mine. Med litt tips fra Stress87 fikk jeg da også montert dem til slutt (ja det er bare jeg som er dum). Absolutt vel anvendte penger. Slippe å få en pinne i trynet hver gang motoren skal sjekkes. Motorvask sier du? Kunne nok vært trengt etter 13 år ja - men er så redd for å ødelegge noe oppi der. Tips kanskje? Hva bør dekkes til med plast på en TD?

Har bestilt sånne selv, "endelig Autospar levert" sier du, fortell..

Har forhåndsbetalt, så håper de kommer snart og ikke om 2-3mnd.

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Autospar (i likhet med alle andre stylingfirmaer i Norge) bruker lang tid på varer som ikke er på lager. Ikke fordi de er så dårlige, men fordi leverandører nedover i Europa ikke prioriterer "lille Norge" så veldig høyt.

Bestilte mine den 15 juni. Fikk beskjed om "2-3 ukers leveringstid" den 20 juni. Ble sendt til meg 13 juli. Fikk dem igår. Så de overholdt fristen rimelig greit, men er jo uansett surt å vente i flere uker.

Forhåndsbetalte mine også, før jeg fant ut at de fins for en hundrelapp på Bilxtra:P Jaja, krysse fingrene for at mine er bedre kvalitet ellerno da:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

conceptart.jpg

Lekte meg litt i Photoshop idag:) Slik blir den forhåpentligvis i løpet av året ja. Lakkering og litt senk. Hvis du syns den likner litt for mye på en viss annen 3er i farge, så er det bare fordi bildet ble litt mørkt. Du vet jo godt at min er mye mer rød-fin i fargen;)

EDIT: og slik ser da ut idag

conceptart_pre.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider