kremt Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Her skal det brukes penger ser jeg hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juli 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Vurderer å fjerne viskeren bak. Blir ikke noe jalla plastpropp i så fall, skal jo få tetta emblemgropa i samme slengen. Men hvordan gjør man med greiene som går fram til viskermotoren? Bare kappe ledningene inntil motoren, isolere dem litt, og la dem ligge? Og hva med slangen for spylervæske? Vil jo ikke at den plutselig skal dusje anlegget baki eller noe:D Kan man kanskje bare koble vekk all elektronikken på ratt-spaken enkelt, så man ikke sender noen signaler bakover om man skulle komme borti den? Og er det enkelt og greit uten visker? Spes på vintern syns jeg jo det er flott i kombinasjon med snø eller is:) Noen som vet hvor man tjuvkobler seg innpå elektronikken om man trenger strøm til "noe" som man vil skal styres av tidsforsinkelsen i døra. Dvs strøm på når døra er oppe, strøm av når døra har vært stengt i noen sekunder. Som kupélys altså. Litt omvei å koble seg innpå oppi taket. Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Senk bilen din!! du må jo få høydeskrekk når du kjører :P Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Juli 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2006 Senk bilen din!! du må jo få høydeskrekk når du kjører :P hahaha Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Så ble det motorvask idag da:) Har fundert på det lenge så, var på høy tid. Bare vært gjort én gang før i bilens 13 år, såvidt meg er bekjent. Må si meg godt fornøyd med resultatet. Alt av kjemikalier har ikke fått tørka ordentlig inn på bildene, så får legge ut noen flere imorra. Først litt om hva/hvordan jeg gjorde det: Bruke autoglym machine cleaner. Spraya på, og børsta løs med en radiatorpensel. Spraya på mer der det begynte å bli tørt etterhvert, spraya litt på kosten osv. Gikk med en del glym. Hele børstinga tok kanskje en 10-15 minutter. En kjapp jobb. Så brukte jeg hageslange med spylemunnstykke og spylte av. Lot det tørke en halvtime, og spraya på med autoglym vinyl & rubber care. Det er den som ikke har tørka helt på bildene (hvit væske). Men steike så utrolig rent og pent det ble! Må da ta i betraktning at jeg sikkert ikke har fått børsta godt nok overalt, og at det meste dermed er autoglyms krone på verket. Vel anvendte penger der. Kan anbefales! Setter igang... Ferdig! Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juli 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Ble bra det der.. :) Btw, har noen Eibach 30mm senkefjærer du skal få billig av meg.. :P Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 Hehe, ja du er litt av en spøkefugl du marvil. Regner med det blir VMAXX på meg etterhvert. Men etter en del uventede kostnader den seneste tiden så blir det nok på høsten. Hvis jeg da ikke like gjerne drøyer til neste såmr :P Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 ikke no dårlig vask det der=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Fikk da montert tåkelyktsett idag. Ikke fått lagt opp kabler/rele/bryter enda, så foreløpig er det bare fancy blinklys:P Satt i Philips SilverVision-pærer. Litt orange gjenskinn enda men, duger. Noen som kan fortelle meg hvorfor jeg har en giga åpning mellom fanger og grill under hovedlyktene? Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Noen som kan fortelle meg hvorfor jeg har en giga åpning mellom fanger og grill under hovedlyktene? Har du sjekket festene til fangeren? Kan også være at fangern har fått seg en liten trøkk. Faktisk så syns jeg ikke at dine pærer gir noe mindre gjenskinn enn mine originale pærer :bok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Faktisk så syns jeg ikke at dine pærer gir noe mindre gjenskinn enn mine originale pærer :bok Har nok en del med vinkel å gjøre. Fikk med orange pærer i settet - og tro meg - det er forskjell! :) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Fikk gjort litt arbeid med tåkelysmontering da hvertfall... Begynner med å lage hull i dashen til bryter... Ble jo rimelig greit. Så fikk jeg lagt opp kabler fra lyktene og inn i motorrommet. Mangla en sikringsholder, så sikring og rele får kobles inn i løpet av helga. Ikke noe lys enda mao, men kommer seg;) Da jeg var inni "sikringsboksen" fikk jeg øye på en del ekstra kontakter - noen som vet hva disse er til? Sentrallås? Høytalere? El-vinduer? Jeg så to stk av den typen som er til venstre, og en stk av den svære med 4 poler som er litt uklar i midten:) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Ser egentlig bare ut som du ikke har klipsa skikkelig på den lista som går under lykta... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Jeps, slik var det bjirn. Fant det ut da jeg var ute og surra med tåkelyktene tidligere idag. Det er fortsatt en liten åpning der som ikke ser helt bra ut, men ble bedre hvertfall:) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Hvilken grill har du? Har du emblemfri som bare byttet ut selve grillen og ikke lista? Festene på den lista er skjøre... Knekker lett heyyou Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg