Marvil Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Da jeg var inni "sikringsboksen" fikk jeg øye på en del ekstra kontakter - noen som vet hva disse er til? Sentrallås? Høytalere? El-vinduer? Jeg så to stk av den typen som er til venstre, og en stk av den svære med 4 poler som er litt uklar i midten:) Det er til automatisk justering av hovedlykter for de bilene som har dette, fikk jeg vite da jeg også fant samma greia på min.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Mine org. lykter hadde sånn høydejustering, var en motor som var festet til den plata inne i lykten som pæren sto på... Men nye lyktene har manuell justerin... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Hvilken grill har du?Har du emblemfri som bare byttet ut selve grillen og ikke lista? Stemmer. Og den er skrudd i gamle lista, muligens noe skruer eller noe som stikker ut bak der og gjør noe med det. Må få tatt det en dag, må uansett ha den av for å få festa de gummikåpene skikkelig bakpå lyktene - de er jo sykt stress å få på ordentlig da! Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Feste lyktekåpen før montering av lykten vet du ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet August 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Orka ikke, var så spent:P Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet August 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Endelig ble det lys i leiren cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Nice! Følgte alt med som du trengte for og ettermontere,eller kjøpte du dette utenom? Evt. Hvor og hva? :thumb Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Det eneste som "fulgte med" var selve lyktene. Blinklyktene var jo bare å koble rett på de kontaktene som lå klare, tåkelyktene hadde jeg jo ingen plugger å koble på - så der måtte jeg kappe av pluggene. Det du da trenger i tilegg er: ledning, sikringsholder med 10A sikring, relé, bryter, kabelsko. Er du interessert kan jeg finne fram linker/artnr. fra Biltema for deg. Kosta ikke mange kronene totalt. Forøvrig får du med pærer til både blinklyktene og tåkelyktene - skjønt blinklyktpærene er orange og bør vel egentlig byttes:) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Er du interessert kan jeg finne fram linker/artnr. fra Biltema for deg. Kosta ikke mange kronene totalt. Flott om du hadde giddi det ass.. Hvilket merke er tåkelysa? Har tenkt og kjøpe hella, og der tror jeg det følger med mye av det du kjøpte på biltema.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Hvilket merke er tåkelysa? Har tenkt og kjøpe hella, og der tror jeg det følger med mye av det du kjøpte på biltema.. Lyktene er fra DeLight, 990,- hos BS Bildeler. Selges blant annet som AutoStyle, og tar jeg ikke mye feil, også FK Automotive. Hella er gode lykter sier alle, og det har de nok rett i. Men har hørt folk som har problemer med dugg også i Hella tåkelys. På mitt sett er det litt dugg i den ene blinklykta, og kremt her på forumet har samme problem. Vi har vel kommet fram til at pakningen som sitter mellom pæresokkelen og selve lykta er litt skral, så har tenkt å prøve å tette litt med silikon. Når Hella koster 3 ganger mer enn disse, og man ikke er garantert duggfrie lykter uansett, så ser jeg liten grunn til å kaste de ekstra 2 høvdingene ut av vinduet. "Monteringsutstyret" koster ikke mange kronene som du vil se av lista mi under. Strømbryter 25-8792 (10,-) Relé 42-301 (25,-) Sikringsholder, mini 35-647 (12,-) Flatstiftsikring 10A, mini, 10-pack 24-304 (15,-) Kabel 10 meter rød 35-3863 (27,-) Kabel 10 meter sort 35-3865 (27,-) Totalt: 116,- I tillegg er det greit å ha noen kabelsko for å lettere feste kablene til bryter og relé. De delene som er over er akkurat de jeg brukte da, er jo massevis av forskjellige brytere og relé og sikringer på Biltema. Bare husk at alle delene må tåle MINST 10A. Koblingsskjema får du fra zuhr:) Var dette jeg brukte. Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Trenger ikke to farger ledning da :op: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Hehe, nei, men trengte uansett 2 ruller - og da var det egentlig mer logisk å gå for 2 farger enn én. Gjorde oversikten noe bedre:) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rampi Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 http://www.autospar.no/show.asp?page=goxpage00000003dbpDLVWF01.html er ikke det samme lyktene da? til 800kr? Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 http://www.autospar.no/show.asp?page=goxpage00000003dbpDLVWF01.html er ikke det samme lyktene da? til 800kr? "Blinklyktsett u/tåkelys" hehe, joooda, samma lyktene - bare uten lykter:D Dette er derimot de samme lyktene, men til 300 kroner mer enn jeg ga for dem. http://www.autospar.no/show.asp?page=goxpage00000003dbpDLVWF01F.html Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg