rampi Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 var det lykter i de til 300kr mer du kjøpte eller? :> Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet August 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Siden jeg ikke skal få lakkert opp igjen bakluka (og derfor heller ikke spraklet igjen hull etter emblem) vurderer jeg å sette emblemet på igjen. Spørsmål: det må lakkeres. Hvilken farge? Samme som bilen? Svart? Sølv? Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Var det ikke mye rust på bakluka da, skal ikke gjøre noe med dette da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet August 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Har pusset og flekket over det verste der. Er jo en bulk forsatt, og klarlakk som flasser av. Og sikkert en del "usynlig" rust - men det er et problem for fremtiden! Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 20, 2006 Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Er vel ikke så farlig det nei. Plutselig kan du jo dumpe over en strøken bakluke for et par hundrelapper også :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet August 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Tiden er kommet for å få lakkert litt. Noen som kan gi greie forklaringer på hvordan man demonterer følgende ting? - fanger foran og bak - dørlister - speil (dvs, speilkapper egentlig bare) - dørhåndtak foran og bak - list med lås på bakluke Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 - fanger foran og bak Foran: 3 skruer under grill, 6 skruer på undersiden av den lista Bak: Riv vekk listen rundt bakluka, pell vekk de 4 plastproppene du ser og skru ut de 4 skruene. Skru også ut de 3 skruene under fangeren. Når du har tattt ut skruene er det bare å fangeren mot deg, dette gjelder både foran og bak - dørlister Det er bare å røske dem av, sitter i klips, begynn å røsk i den ene enden med døra oppe - speil (dvs, speilkapper egentlig bare) Masker rundt der du skal lakkere, lettere det, men dette har jeg aldri gjort - dørhåndtak foran og bak Dette har jeg ikke gjort, men antar at du må av med dørtrekket på innsiden blant annet - list med lås på bakluke Den sitter i noen skruer den lista, over der skiltet står, du ser dem ganske godt, tror det er 3 eller 4 skruer du må løsne :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 - dørhåndtak foran og bak Dette har jeg ikke gjort, men antar at du må av med dørtrekket på innsiden blant annet Foran: Skru ut skruen som befinner seg i døra rett ved dørhåndtaket. Deretter setter du i nøkkelen og vrir den om. Så dytter du hele håndtaket bakover,for så å dra forsiktig ut bakdelen. Da kommer hele sulamitten! Bak: Som foran uten nøkkelen.Skru av, dra bakover, vri ut sånn ca forklaring..jeg suger til å forklare :puke: Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 når du først skal lakke dørhåndtakene dine,så bytter du vel til den nye looken?? tror det er seat dørhåndtak som passer rett på.....ser jo kliin like ut som golf 4 håndtak=)bare så du vet det da=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 når du først skal lakke dørhåndtakene dine,så bytter du vel til den nye looken?? tror det er seat dørhåndtak som passer rett på.....ser jo kliin like ut som golf 4 håndtak=)bare så du vet det da=) Polo 6n håndtak passer også rett på =0) er fint det også! Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet August 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Hmm, nye håndtak sier dere?:) Hvordan ser du ulike typene ut da? Og låsen fra de jeg har nå føres bare over seff? Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 se på golf 4 dørhåndtak/kontra golf 3 dørhåndtak...da ser du en stor forskjell=) det med låsene dine....vet hvertfall at dem som har gjort det som jeg kjenner da,de har el. sentral-lås uten låsesylindre...slik at det blir en cleenere look uten stygge låse sylindre=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Hmm, nye håndtak sier dere?:)Hvordan ser du ulike typene ut da? Og låsen fra de jeg har nå føres bare over seff? låsen skal være bing->boing overføring ja :) Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet August 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Så nå er det bare speilene og spoileren igjen å få av. Noen som har noen GODE tips til hvordan man fjerner en spoiler som er limt med sika? Dørhåndtakene blir det vel til at jeg beholder tror jeg... Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 28, 2006 Rapporter Share Skrevet August 28, 2006 Mens du allerede har fangern av, kan du demontere hengerfestet.. 4 skruer, fort gjort.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg